2016. április 3., vasárnap

Otthon voltunk:)

A nagy várakozásban. Utolsó nap már nem dolgoztam, de azért korán keltem és kitakarítottam, meg terveztem elmenni a városba tesómmal így utoljára. Gyuri délután kettőig dolgozott, addig mi elmentünk ide-oda, vettem egy irtó jó dzsekit ❤️ !
Meg annyit gondolkoztam már ezen a bő pamutgatyán, hogy teljesen dilemmába estem miatta. Végül csak vettem egyet amúgy és elképesztő jó érzés benne lenni! Ha tehetném, csak olyat hordanék.xd

A húsvéti csokik, amiket vittem haza. Azért egy kicsit én is ettem. :$


Szeretem a szélmalmokat.
Olyan nagyon hosszú volt az út hazafelé, mint eddig még sose. Csak Pest előtt araszoltunk két óra hosszát egy baleset miatt...Majdnem 15 óra alatt értünk haza. Többet nem, inkább repülő...:/ Szegény Szerelmem is, ennyit vezetni, odafigyelni, te jó isten... Bár elég feszült is volt az út alatt, nem igazán tudtam hogyan oldjam a hangulatot.


Utolsó tesós kép Adchaffenburgban. <3 De igazából ennyi elég is volt Zsoltikából egy jó időre . 😂


Budapest<3 
Mikor fel mentünk Budaörsre a kis Zorámért, még csináltunk egy gyors városnézést. Nem laknék Pesten, de én nagyon szépnek tartom (mármint a szép részeket.xd)

Na, nekem aztán kínálhatta volna azt a hatalmas madarat a vállamra, még a varjútól is kiráz a hideg. Gyuri meg mindig csak röhög, mert még a galambtól is undorodom, főleg, ha koszos, mint a pesti galambok. De hát nem hiszi el, hogy mennyi betegséget terjeszt azt. Pont előttünk egy erőszakos galamb neki repült egy kínai csaj fejének. Na, ez nem elég bizonyíték?


Finomságok Svájcból. Ez a keserű csokoládé ízű kakaópor a kakaóporok királya.


Rékus! ❤️❤️ Beültünk Latinba és két deci bortol esküszöm berúgtam

leer :( !!! xD
my lovers <333333
Zora igazi látványosság volt Budapesten, mindig mindneki megnézte, megállítottak, lefotózták, kérdeztek, de tényleg konkrétan mindenki. Amúgy is voltak ott vagy ezren, a nagy része turista volt, de a látványnál mindnekinek jobban tetszett a kutyám. A végén kezdett idegesíteni. xd

Mamáéknál Zora a legjobban érezte magát, futkározott a hatalmas kertben, annyira cuki volt a kis dagi pocijával meg ahogy ugrándozott! Kijöttek pont Klaudiék is Levikével, mindneki odavolt Zoráért, meg ő is mindenkiért. Főleg mama, pedig azt nem gondoltam volna. Együtt feküdtek a hintaágyon, csókolgatták egymást, majd Zora elaludt mama mellkasán. :D

Voltunk a gúti erdőben szarvaslesen. Tiszta jó volt, nem gondoltam, hogy ténylegesen ennyit fogunk látni. Annyira szépek.

Anya shoppingolt :)
<33333 SZERETEEEEM

Szerintem akkor is megveszem majd.


Sajnos pont hideg volt otthon, mikor otthon voltunk...:( Kellett egy pulcsi. :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése