2016. március 23., szerda

Utolsó munkanap ollléé

 https://41.media.tumblr.com/3a14358b8b6549f59629de65eae3333c/tumblr_o41ijcpxSf1vn0ajso1_500.jpg

Igen, igaz, hogy az utolsó munkanapom, de tegnap David megkért, hogyha visszajövök, egész napozzam már hiszen ő ugye négy napot dolgozni fog egyben minden nap. Nem szívesen, de igent mondtam. Egyébként csak azért nem szívesen, mert akkor lesz itt a kutyám első napja. Én meg legyek itt bent reggeltől éjszakáig... Nagyszerű. De mindegy, ennyit meg kell tennem Davidert. Mondjuk április végén meg nekik van húsvét négy napig, amikor majd nekem kell ugyanúgy helyette dolgoznom. De inkább ebbe bele sem gondolok. Biztos idegbeteg leszek azalatt.
Tegnap hazaértem a munkából, próbáltam megijeszteni a fiukat, hogy egy zombi vagyok, de nem jött be. Pedig másodszor is megpróbáltam és akkor már be is öltöztem.
Amúgy Gyurinak mondtam, hogy szerintem tetszene neki a Walking Dead sorozat, én régebben imádtam, bár a mostani új részeket nem láttam. Pár napja nézi és teljesen függő lett! Egyem meg, átérzem, ezen én is keresztül mentem. De imádtam, hogy minden éjjel zombik elől menekülős, gyilkolós álmom volt, a kedvencem az volt, mikor egy lépcsőházban játszódott.
Azt is eltervezte, mit fogunk csinálni, ha itt is kitör a zombivírus, meg fog engem védelmezni mindig és mi ketten nagyon kemények leszünk és túl éljük az egészet.
Olyan aranyos. Úgy szeretem, mikor hazamegyek, és megölel, felrak a konyhapultra és kapok tőle száz puszit.
Utána elmentünk bevásárolni ajándékokat. Vagyis papának sört, a többieknek csokit meg egyebeket. Gyuri mindig azt mondja, hogy felesleges ilyenkor ennyi mindent vennem, mindig túlköltekezem, igaz, hogy sokat fizettem, de ilyenkor nem bírok magammal. Meg annyira jó az az óriás Kinder Tojás, megérdemlik a gyerkőcök.
Remélem Húsvétkor elmegyünk akkor fürdőbe vagy bobozni vagy mindkettőt! Nem szeretek Húsvétkor otthon ülni, sose volt a kedvencem ez az ünnep. De most mégis várom, mert otthon leszek. És megveszem a kutyámat! *.* Már így is sok cucca van, de felírtam még egy rakat dolgot. El fogom lepni az ajándékokkal majd mindig. Tuti a fizetésem fele rá fog elmenni. :D
Ez a hülye ájfón nem enged felrakni telóról a blogba képeket. :(

https://40.media.tumblr.com/730ecc51a6db39229f69c649acd5431f/tumblr_o48g86J57A1up2t1fo1_500.jpg 

http://data.whicdn.com/images/227544932/large.jpg 
 http://36.media.tumblr.com/1a112e64a80d6679af61df89d16b7445/tumblr_o46pxzBWZi1u4nz12o1_1280.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése