2016. március 2., szerda

Tavaszt akarooook

Most amiatt vagyok dilemmában, hogy Gyuri próbál rábeszélni egy IPhone 6s-re. Okééé, csodaszép az a rózsaszín színű, de nem vagyok én oda annyira ezekért a kütyükért,  hogy ennyi pénzt kiadjak érte. Igazából két éves szerződéssel akarja, de pont egy éve kötöttem egyet a Htc-vel, ami kettétört.  És jól megszívtam az egészet (pénzügyileg) .
Szóval arra jutottam, hogy vegyünk neki egy iPhone 6s-et és annyi elég is lesz.
Na majd holnap.
Ma különösebben semmit nem csináltam,  de írtó álmos vagyok, mert tegnap éjjel munka után elmentünk a kondiba kicsit. Előttetek az autós mekibe, mert megkívántam a cappuccino -t, ami végül is nagyon rosszul esett, leeszegettem a tetejéről a habosított tejet,  aztán otthagytam valahol az öltözőben az egészet.
Szóval jóóó későn feküdtünk le, de háromnegyed hétkor kelni kellett, mert Jancsi hazaköltözött Magyarországra, úgyis utált itt lenni, de persze nekünk kell intézkedni, mert ott hagyott egy dobozt meg egy iszonyú nehéz bőröndöt, és úgy volt, hogy telekocsisok jönnek érte.
Igazából mindig sajnálom őt, mert cska rossz dolgok történnek vele, de ez azért van,mert ő maga mindenkivel olyan gonosz. Velem is, Gyurival is, az állítólagos legjobb haverjával Gergővel is. Tehát ez a karma, kéremszépen. Biztos ezért is robbant le a telekocsi is. Szóval a cucca még mindig nálunk van.
Majd holnap. Aha, jó, nekem mindegy, de műszakot cseréltem Daviddal, így holnap délelőttre jövök. Még az a Jancsi szerencséje, hogy tesóm itt van nálunk és át tudja adni a cuccait.
Holnap majd megyünk shoppingolni délután ❤ Imádok!

 mai ebéd, finom vooolt

 a csodálatos semmi egyensúlyérzékem...xd

 Zsoltikával nem annyira sikerült még az arccsere,  pedig már vagy tízszer próbálkoztunk.  De nem adjuk fel.


Ja, és 23 nap és megyek haza látogatóba!!!  ❤
Már kilátásban egy csak csajok buli anyával és két imádott nagynénimmel! *.* <3 Meg remélem Réka is jön!  ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése