2016. március 4., péntek

I just want to lay down with you and feel safe…Nothing more, nothing less.

Igazából nem tudok mit írni. Lenne mit, de most nincs kedvem úgy visszagondolni sem,  mit csináltunk az elmúlt napokban.
Tegnap nagybevásárlást tartottunk, ja meg vettünk két IPhone 6s-t....Na mindegy. Anyáéknak tuti nem mondom el. Ha meg hazamegyek úgyse veszik észre, hogy más a telóm. XD Nagynénimék mondjuk tuti, de azt még is túl élem.
Ja meg mindenképp megakarom venni az Air Max Thea -t is. Pedig ma is vásároltam kicsit. Vettem két atlétát, egy nagyon szép felsőt, egy színes ilyen sportos cipzáros pulcsit meg egy bordó nadrágot. A hónapra (majdnem) kivásároltam magam ilyen téren. De hát na, jön a tavasz és esedékes a ruhatár csere.
Már ha jönne...Itt még mindig tél van. A németek bezzeg bőrdzsekiben, sportcipőben meg mindkét térdükön full lyukas nadrágban mászkálnak.  Egy perc alatt meg- és felfáznék, ha így öltöznék.
Elhatároztam, hogy két hét alatt leadok 3 kilót. Igazából elég lenne kettő is, mert 49-50 kilóval már kiegyeznék.  Amúgy nem sok ezt leadni, de mivel kicsi vagyok, külsőleg meg tökre látszik. Rendeltem amazonról BioTeches CLA -t, még sose használtam,  szóval kíváncsi leszek, hat-e valamit egyáltalán. Upsz, már a méhpempőt se szedtem egy jó hete.
Mostanában tényleg nagyon hirtelenharagú vagyok, meg iszonyú hisztis is,  de annyira nem értem, hogy mi a fenének hisztizek. Igazából már január óta.
De azelőtt meg sose.  Nos, ha visszagondolok, hogy mi változott,  csupán annyi, hogy azóta folyamatosan vannak vendégeink, úgymond. Gyuri anyukája kéthetente, most meg Zsoltika van itt több mint két hete.
Ez ennyire befolyásolna engem?  Tuti zavarja a komfortérzetemet.
Inkább örülnöm kéne neki, hogy már nem csak folyton ketten vagyunk. De nem tudok.
De ezzel meg a kapcsolatunkat kockáztatjuk,  Gyuri szavaival élve. Aha. Mármint azzal, hogy mindketten tiszta feszültek vagyunk, főleg én, sose tudunk kettesben lenni...és hát na, így semmi sem ugyanaz.
Most már ki kell bírunk. Húsvétig. Akkor aztán megint öt nap otthon, persze egy percig sem kettesben, aztán vissza ide. És itt már remélhetőleg csak mi leszünk. Már a kisállatról is letettem. Nincs időnk rá.
Ma azt hiszem, annyira felidegesítettem Gyurit,  meg ő is engem, hogy a szakítás szélén voltunk. De ennyire még sosem voltunk.
Én meg sose tudom visszatartani a könnyeimet,  pedig tudom, hogy utálja, ha sírok és csak még idegesebb lesz. De nem tehetek róla, ilyenkor nem tudom megállni,  csak folyik a könnyem és kész. Ezt el is mondtam neki, meg azt is, hogy tudom, hogy utálja, ha sírok. Mire megint kiakadt és jött a szokásos szöveggel, hogy én őhelyette gondolkozom.
Azz mondta, nem utálja ha sírok, de nekem vajon hogy esne sírni látni egy olyan embert, akit szeretek?
http://data.whicdn.com/images/227955905/large.jpg 
http://data.whicdn.com/images/21539216/large.png

http://data.whicdn.com/images/116533/large.jpg

Jó, így elszenvedtünk vagy háromnegyed órát. Aztán menni kellett az iPhone -okért,  de nyilván az enyém kifogyott és most várnom kell rá, elvileg egy hetet.  Mert nekem Rosegold kell. De a többi nem is tetszik, szóval akkor inkább várok rá.
 Végre valahára!  Megtaláltam a hozzáadott cukor mentes gyümölcsjoghurtot! Tudtam én, hogy létezik. ❤ És isteni krémes, mert Sahne joghurt.


A ma reggelem. ❤❤💙💙💜💜

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése