2016. március 6., vasárnap

Boldogsááág

 http://i2.wp.com/www.flaxandtwine.com/wp-content/uploads/2016/03/eggs-112656-3.jpg?resize=700%2C875
Nem is írtam azóta, de a legnagyobb hírem, hogy lesz egy kiskutyám!!!!!!!!!! *.* ❤ Már le van foglalva nekem.
Úgy jött az egész, hogy rákerestem a neten a legokosabb kutyafajtákra. Világéletemben nagy kutyáink voltak, életem első ebe egy csodálatos husky volt (Alex❤). Utána pedig Emma, a bullmasztiffom, majd Bella aki alaszkai malamut és németjuhász keverék. De mostanában volt szerencsém közelebbi kapcsolatba kerülni ezekkel az icipici kutyákkal,  mint Yorki meg csivava. Igazából a törpe tacskó az tetszik. Nagyon-nagyon. Na de a többi már igazán nem. Jó, aranyos meg minden, de nekem a kutya fogalomtól elég távol áll. És nekem eléggé kis butuskának is tűnnek.
Szóval, mint második legokosabb kutyafajtába, az uszkárba szerettem bele. Mindenképpen a feketébe. Rákerestem Jófogáson,  írtam üzenetet és tádáá. Kisújszálláson vár rám a kis drágám.
Szóval ettől most írtó boldog vagyok. De tényleg. Állandóan fel-alá ugrálok, annyira jó a tudat, hogy végre lesz egy saját kiskutyám.  Persze Gyuri szülei hülyének néznek, hogy ennyit költök és Gyuri is lecseszett, hogy akkor ne vegyem meg az Air Max Thea -t. Abból is van olcsóbb,  de nekem csak az a lila színű kell, és az meg pont a legdrágább.  Szóval fájdalmas volt, de lemondtam róla. Nike cipőm van vagy öt, kiskutyám meg még egy se. Szóval amazonon shoppingoltam,  rendeltem neki pihe puha kutyafotelt, speciális uszkár ápoló kefeszettet,  és öt darabos játékszettet. Még majd nyakörv kell (valami szépséges) neki, póráz meg etetőtálkák, fogtisztító, fültisztító, kutyanyíró gép meg ilyenek.
Annyira várom!  😍❤❤
Ami viszont rossz hír, hogy anya csak úgy tud hazajönni Svájcból, ha valaki felváltja őt ott a munkában, és úgy néz ki az a valaki nagynénim,  Zsuzsi lesz, mert neki most nagyon szüksége van a pénzre. Ezért végül is csak jó, hiszen adódott neki egy ilyen lehetőség,  de így nem találkozunk... :'(
Megértem száz százalékosan, de alig vártam már, hogy lássam őt. Így legközelebb csak nyáron találkozunk.
Más említésre méltó dolog nem is igazán történt, elvagyunk, megyünk ide-oda, edzünk, ja és holnaptól DIÉTA.  Kíváncsi vagyok hány nap alatt megy le rólam ez a két kiló. Míg haza nem megyünk csinálom, meg utolsó héten beiktatok egy zöldkávé teát, had tisztuljak ki. Aztán húsvétkor úgyis enni kell a sütikből,  nincs mese. Bár engem jobban izgat a húsvéti sonka meg a kaszinó tojás.

 tea mániás vagyok ❤
 Csupán két hét és öt nap és velem leszel minden nap!!!!! ❤ ❤ ❤
Mindenféle trükkre betanítom majd.
 De a legfontosabb az lesz, hogy idegenekhez nem megy oda, ha hívják se. Cska ha rábólintok.  Az én szépséges, ápolt és tiszta kutyámat ne fogdossák koszos kezek.
Főleg ha bent leszek a munkahelyen és ezek az alkoholisták akarják majd megsimizni.  Na még mit nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése