2016. február 26., péntek

Pénteekvégre


https://45.media.tumblr.com/15d1858f6896f13045ad1697644ad657/tumblr_mtw830RuyW1sebo8go3_250.gif
https://49.media.tumblr.com/ed9de75a0a61d0bf5c9da207d72e25fb/tumblr_mtw830RuyW1sebo8go1_250.gif
https://49.media.tumblr.com/58d397a8a2b688020db936791878ed10/tumblr_mtw830RuyW1sebo8go6_250.gif

Majdnem lett egy whiskas cicám. Pesten árulták, igaz, már másfél éves volt, de tényleg gyönyörű és azt írták róla, hogy bújós meg kedves. Még csak két napja volt fent a hirdetés,  írtam a nőnek, közben megkérdeztem nevelőapumat, nincs-e dolga véletlen Pesten.  Mondta, hogy nincs, de ha akarom felmegy nekem a cicáért.  Boldogság járta át kis lelkemet, amíg meg nem érkezett a lesújtó üzenet: üdvözlöm, tegnap  este elvitték a cicát.
:(
Nem baj, úgyis jobb lenne mindenképp egy kicsi cica. De nekem lány kell. Csak hát sehol nem árulnak. Ja, és kifejezetten brit csíkos EZÜST színűt szeretnék, semmi arany meg márvány meg ilyenek.
Azért remélem,  ebben az évben találok is.
Mindenesetre feladta egy KERESEK hirdetést a jófogáson. Hátha.

 https://49.media.tumblr.com/0475223462a9b25290bac7355e98d88b/tumblr_mtw830RuyW1sebo8go5_250.gif

Most nem tudom mi van, de lehet elviszik az egyetlen szabadnapomat, a szombatot és be kell jönnöm 13 órába. Pff. Mindig vagy beteg lesz valaki, vagy felmondanak vagy eltűnnek... Marika is írt nekem, hogy ő ezt nem bírja, túl sokat kell dolgozni, inkább felmond. Nagyszerű!  Még kevesebben leszünk!  Nem igaz, hogy nem bír ki egy-két hónapot sok munkával.  Én is kibírtam.
Mióta kint van tesóm, rá kellett jönnöm, hogy tényleg semmi közös vonásunk nincsen. Erre Gyuri mutatott rá. És igaza van.
Azt mondja tesom, hogy beteg, de Gyuri Anyuja meg Gyuri is mondják, hogy hát nem beteg ő annyira...Mint amennyire eljátssza. Konkrétan egész nap fekszik. De tényleg. Szerintem már ettől lehet beteg.
Az oké, ha az ember pihen így napot vagy kettőt,  de ő már mióta itt van, és egyszer sikerült felkelteni az ágyból,  mikor egyetlen egyszer eljött a kondiba. Ahová azóta sem mulasztjuk el a meghívását, de mondig visszautasítja egy kurta nem-mel. Hát oké.
De azért az már mégiscsak mindennek a teteje, hogy tegnap Gyuriék eljöttek otthonról (15 órakor!), és megmondták Zsoltikának, hogy jöjjön 16:30-ra az irodába ahol dolgozom és onnan együtt megyünk a sportboltba, ahová ő is jönni akart.
Azt mondta oké, addig el is készül.
Erre 16:30-kor írok neki, hogy merre van.  Válasz: még a kádban.
Mondom akkor gondolom, nem akarsz jönni a sportboltba.  Mire mélységesen felháborodott, hogy hát kösz bazdmeg,  elaludtam, bazdmeg.
ELALUDT.  Úgy, hogy mindig mást se csinál. Csak alszik. De ő bealudt. Számomra ez egyszerűen HIHETETLEN.
De! Még nem adom fel. Aki ilyen lusta, nem tud élni. Szóval ma, ha akarja, ha nem, elviszem a kondiba. Vettem neki fehér csokit is reggel, az a kedvence. Motivációs csoki. Csak az a gond, hogy a tegnapi óta megvan sértődve és konkrétan leszarta a csokit. Még a héten próbálkozok.
Tanulni is egyetlen egyszer tanult, mióta kint van. Jó, én se tanultam ez érettségire semmit de én azért jártam suliba. Többnyire.
Visszagondolva kicsit bánom is, hogy annyit lógtam, mert amúgy tök szuper osztályom volt, meg amúgy a suli nem is nehéz. Dolgozni rosszabb.
És innen még lógni sem lehet.
Szóval, még tartom a tervemet, hogy az öcsémből valahogy kiverjem a tunyaságot. Minden szombatra tervezek valami kirándulást, amíg itt van. Kölnben a csokigyár, ha jobb idő lesz, Frankfurtban az állatkert, meg ilyenek. Igazából ezek nélküle is meglátogatnám. XD Már mióta várom. Csak lenne már tavasz.
De elmehetnénk itt korizni is például. A múltkor nem akart velünk jönni a fürdőbe se. Számomra érthetetlen.
Remélem sikerül a tervem, mert ha nem, akkor menjen inkább haza feküdni. Néki is akarnia kell ezt az egészet, nem csak nekem.
 ÁFONYÁÁÁÁÁS tea. Tényleg áfonya íze van, lehet pont azért olyan fura. Az áfonya nekem legyen inkább friss és hűs. XD
 végre kapható!!!!! ❤
Tegnapi edzésünk a szerelmemmel. Tiszta sokat ugráltunk. Nagyon izomlázam van a lábamban.
Nagyon nagyon nagyon szeretem őt még mindig és ő is engem!  ❤ Imádom, mikor egy szót se szól, csak rámfekszik és néz végig a szemembe.  Meg azt is imádom, amikor be nem áll szája, mert éppen sorolja, hogy szeret, imád, örökké és még tovább.  Meg mikor kis menyasszonyomnak hív.
❤ ❤ ❤ Óóó ez igazi szerelem!  ❤ ❤ ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése