2016. február 28., vasárnap

Hiszem, hogy már csak jobb jöhet

 
 Nem akarok semmit elkiabálni,  de már megint az van, hogy ketten felmondanak a munkahelyen,  köztük az én váltóm is, ami nyilván azt jelenti, hogy nagy szarba leszek, ha egyedül maradok maradok itt. De nekem napi 13 óra már nem megy és kész.
De imádkozom és bízom a jóban, hogy valahogy csak elrendezik ezt is. Már szenvedtem eleget. Ezután már nem következhet ennél rosszabb!
A szabadnapom tök jól telt, péntek este Zsoltikával elmentünk edzeni, előtte sütöttem meggyes rétest meg kókuszgolyót csináltam a fiúknak.
Szombaton jó későn keltünk, utána mentünk a városba,  vettem végre egy napszemcsit ❤❤ meg Gyuri fodrászhoz akart menni, de sokan voltak és várni meg nem szeret. Zsoltikával elmentünk az edzőterembe, amíg Gyuri kocsit takarított.  Gyuri Anyuja csinálta az ebédet, mindig azt mondja, én nem eszek meg semmit, ami nem is igaz, mert csak a disznóhúst utálom, a fasírtot meg a krumplit. De ő mondjuk például a disznóhúst szereti a legjobban.  Hát én meg nem enném.
De tegnap rántott húst csinált meg rántott gombát, és a gombából ettem egy csomót.
Vettünk aznap amúgy ilyen kerekeken guruló konyhai bambuszpolcot is, tök menő és meglepően könnyű volt összerakni.  A fehér kockapolcok felszerelése a falra már nehezebben ment,  egyszer véletlenül rossz helyekre fúrt lyukat Gyuri és most tök gázul néz ki,  de azt mondta, majd begletteli.
Utána még elmentünk egy játékboltba és vettünk német nyelvű Monopoly -t. XD Szóval az este azzal telt el, hogy azt játszottunk hárman. A két fiú adósságba verte magát, nekem tök sok pénzem meg területem volt (hát igen, már ehhez a játékhoz is értek, nem csak az UNO-hoz meg a torpedóhoz. Torpedóban verhetetlen bajnok vagyok és Ország-Városban is hehe) de én egy óra múlva igencsak meguntam a játékot és már csak vinnyogtam, hogy hiába állok nyerésre,  már nem köt le. Aztán felálltam és nem mentem vissza többet, szóval a fiúk felszámolták a területeimet meg a vagyonomat, de engem már úgyse érdekelt. Utána megnéztük a Shrek harmadik részét aztán elaludtunk.
Ma meg nem igazán történt semmi különös,  sütöttem egy diétás kókuszkenyeret,  meg voltunk edzeni tesómmal.  Gyuri meg az anyukája elmentek a szerelmem meccsére,  ahová én nem tudtam menni, mert délutánra jönnöm kellett dolgozni. Ahol megkaptam ezt az iszonyú hírt.
De a remény hal meg utoljára. Remélem még azért nem jelentkeztek a főnökeim,  mert dolgoznak az ügyön. Nehogy én is felmondjak.
edzettüüüünk<3

sokszor olyan gonosz vagyok vele :( jajjdehülye vagyok

http://data.whicdn.com/images/226020135/large.jpg 
YOU WILL BE MINE <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése