2016. január 30., szombat

szokasos szombat

Tegnap este nyolcra beértem az edzőterembe, és nagyon megörültem, mert nem voltak bent ezren. Lábaztam egy jóóót, most éppen fáj is az izomláztól a popsim. Aztán Gyuri felvett a teremnél, mert neki kilencig tartott az edzése és mentünk haza. Tiszta éhes voltam, szóval kajáltunk, zuhiztunk, aztán meg filmeztünk hajnalig.
Másnap én fél tízkor keltem, ettem szendvicset fehérjekenyérből (amúgy tiszta finom) utána pedig szokásos módon vártam türelmesen, hogy életem párja is felébredjen. De hát arra aztán mindig várhatok egy évet, na meg mire elkészül...!  Újabb év.
De csak sikerült, mentünk bevásárolni a Kauflandba, most az egyszer nem kellett sietni, szóval volt idő válogatni, vettünk nagyon sok mindent, már a bevásárlókocsiba se fért.:( Szörnyű volt felcipelni a lakásba. Ez az egyetlen rossz dolog a bevásárlásban.
Amúgy csalódtam a Kauflandban, mert nem volt se kókusztej, se Eritrit, se mandulatej (vagyis volt, de csak a cukrozott változata). Szóval eldöntöttem, hogy jövőhéten, ha otthon leszek, rendelek amazonról egy csomó lisztet meg ilyeneket. Nem hiszem el, hogy a németek közül senkinek nem kell a gesztenyeliszt mondjuk.
De vettem utána a Pennybe még zabtejet és néhány mandulatejet.
Aztán ebédre csináltam LAZACOT ❤ Isteni volt, miután megettük, rögtön indultunk is edzeni, mert ugye nekem négyre jönnöm kellett dolgozni.  Itt volt az összes főnök, az új munkatársam, Patrick,  meg David is, nagy buli volt, ették a chipset meg a sós perecet, engem meg müzliszelettel vártak, mert hogy én nem eszek ilyen egészségtelen dolgokat.  Tiszta cukik. Bár a müzlit nekiadtam Gyurinak, mikor később bejött.
Amúgy ez a délutántól estig műszak azért egy fokkal gyorsabban telik.  Jó, most épp sokan vannak, hétvége van, ilyenkor sok a meccs, de akkoris. Bár úgy vagyok vele, egészségesebb a délelőttös munka. Aj, még ezt nem tudom eldönteni, hogy melyik a jobb, de az elkövetkezendő hetekben elfogom.  Úgyis én mondom meg a beosztást fuckya.

 kellesz *.*
hatalmas eprek
lazac <333333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése