2016. január 29., péntek

amazon

Végre valahára engedte a bankkártyámat hozzárendelni az amazonos fiókomhoz, szóval rendeltem egy kicsi fehérjét, meg egy l-karnitint, kérdeztem Gyurit neki mi kell, neki is kellett fehérje, meg valami Animal Pack, hogy szedje azt a rengeteg vitamint. Fú, számolni se tudom, mennyi vitamint szed be egyfolytában, mindig mondja, hogy legalább a c vitamint szedjem, de azt is nekiadtam, amit anya küldött nekem. Amúgyis utálok mindenféle tablettát, és százszor kevesebbszer vagyok beteg, mint Gyuri. Pedig én aztán nem szedek semmit.
Úgy mennék már edzeni, de ilyenkor tök felesleges bemenni a terembe, ugyanis fullon van. Szóval várok még egy kicsit, hátha este nyolc körülre már nem lesznek olyan sokan (kétlem amúgy...), mivel Gyuri csak jóval kilenc után jön haza a fociedzésről.
Amúgy ma megcsináltam a beosztásunkat az új gyerekkel, azt mondta neki MINDEGY, na mondom akkor így meg így jó neked? Mondta, hogy aha és aha, szóval tiszta jó. Tényleg az van, amit én mondok. Februárban MINDEN szombatom szabad! Ojeeeee.
És azért lesz 188 órám azt hiszem, ami egész jó, mert február csak huszonkilenc napos.  Azt mondta a srác, neki csak az a fontos, hogy egyforma óraszámunk legyen. Gondolom úgy értette, hogy neki ne legyen kevesebb, de remélem a többel akkor nem lesz baja, mert nekem minden hónapban elég ennyi óra. Bőven.
Tavasszal meg fizuemelés, akkor meg aztán hawaii lesz. Már igazán megérdemeltem ezt, azt hiszem. Annyit dolgoztam már, megszenvedtem érte, feladtam egy csomó szabadidőmet, a munkatársam alá voltam rendelve, akkor kellett dolgoznom, amikor ő mondta meg, és neki még így is sokkal több órája volt mindig, mint nekem, mert ő még máshol is dolgozott. De én leszarom az órákat. Nekem szabadidő kell. Jó, pénz is, de nem mindenáron.
Most éppen sütök diétás mákos-köles pitét. Vacsira tofut akartam, de nincs itthon tofu. :( Boltba meg nem akarok menni, mert úgyis holnap megyünk vásárolni, plusz hideg van, elég lesz a kondiig elmenni meg a bankba, hogy megjött-e a fizum hihi.
Tegnap este tizenegykor végeztem a munkahelyen, Gyuri értemjött, jöttünk haza, még ananászos csirkét csináltunk meg dr.House-t néztünk. Aztán Gyuri azt mondta, hozzam már ki a laptoptöltőt a hálóból, és bementem és mit találtam az ágyon kiterítve? A Minnie egeres hálóinget!!!!!!!!!!! Jaj, felvisítottam, úgy megörültem. Annyira cuki<3 A hálóiing is, meg a szerelmem is.
Meg tök kényelmes volt benne aludni, tiszta jó anyaga van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése