2016. január 31., vasárnap

Nincs szükségem álmokra, amikor mellettem vagy

Most néztem meg az időjárás előrejelzést, és boldogan olvastam, hogy holnap meg azután 11-13 fok lesz napközben. Végre!
Mondjuk már egy ideje egészen jó idő van, nyolc-tíz fok, de azért este még szoktam mondogatni, hogy mindjárt megfagyok odakint. De amúgy nem tudom, mit várok így január legvégén.  Én szívesen elcserélném a négy évszakot egyre, az örök nyárra. Istenem, de jó lenne. Na, ezért laknék én Los Angeles-ben vagy ilyesmi helyen. Még akkor is, ha olyan rohadt messze van. Repülni úgyis imádok.
Ma egésznapozok,  hoztam be bögrét meg teát, szóval nyugiban elteázgatok itt az irodában, jobban mondva csak az utóbbi idő volt nyugis, mert már mikor nyitottam, vártak az ajtó előtt vagy nyolcan és aztán maradt is a forgalom.
A szerelmemnek meg ma volt az új csapatban az első meccse, azt írta utána, hogy jó volt és nyertek is.
Amúgy ez a tea isteni fini. Célirányosan mentem most az egyszer a Kauflandba karamellás-tejszínes Rooibos teáért, és nem csalódtam.  Már csak kókusztejjel szeretném még kipróbálni, azt olvastam, úgy a legjobb.
Holnap csak délelőtt dolgozom, utána megyek haza és alkotok valami olyat, amilyet még azelőtt sosem, most éppen céklás brownie-ra esett a választásom. Persze Gyurinak mindig sütök nem diétás, hanem rendes fehérlisztes (de azért csökkentett cukortartalmú) dolgokat, de mostanában azt mondja ne hízlaljam már el, meg amúgy is ízlik neki az olyan sütim is, amibe nincs állati tej, vagy éppen nincs tojás, de mindenképpen fehérliszt- és cukormentes. Szóval tiszta jó. Bár neki tényleg nem árt meg még a szemét kaja sem.
Tegnap ügyes volt, csinált Brassóit, de én nem ettem meg belőle a krumplit, aztán kiakadt, hogy miért nem. De én NEM SZERETEM A KRUMPLIT. Főleg nem a főtt krumplit.
Amióta megkóstoltam pár éve az édesburit, amúgyis csak arra vágyom. Nem is hasonlít az íze, meg több kalóriát is tartalmaz (de rengeteg plusz értékes anyagot is),  de azt akkor is imádom.
Mondjuk, a szilvás gombócot szeretem, és az ugye krumpliból van. De azt írták a neten, hogy édesburgonyával még finomabb, mert ugye annak alapból édes az íze.  Ezt is ki kell majd próbálni.
Ma van a nevelőapámnak a 42. születésnapja. Fura leírni, hogy negyvenkettő. Mint például nekem azt, hogy húsz.  Uhf.
Anya meg Valentin napon lesz 42. Bár ő aztán nem néz ki annyinak. Mint valami harmincpár éves.
Gyuri szerint azért, mert nem stresszel,  mivel ugye mindent leszar. Hát lehet, hogy igaza van.
Amúgy csütörtök este lesz farsangi koribuli a jégpályán! *-* Ezer éve nem koriztam,  de azt tudom, hogy szeretem. Miután már belejövök, persze.

Ma volt az uncsim keresztelője.  Imádom!!!!!!  A nagy fiú ❤❤❤


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése