2016. február 1., hétfő

Hello February, hozd a tavaszt, pleaseeee

 http://36.media.tumblr.com/895e1bcac961dc8664385ae02563bc81/tumblr_mhjcpse2Zw1qjokd1o1_500.jpg
Tegnap este érkezett meg hozzánk újra Gyuri Anyuja. De most majd nem fog annyira unatkozni, mert Gyuri mostantól csak napi hat órát dolgozik,  aztán mehet is haza kettőkor.  Igaz, neki hatra menni kell utána fociedzésre, ami vagy kilencig tart, de akkor is jobb a helyzet.
Kár, hogy egyáltalán kell dolgoznunk, merthogy alig marad időnk egymásra. De azért nem panaszkodom.
Reggel felkeltem én is korán, reggeliztem zabpelyhet meg szójajoghurtot, ilyen édes cuccokkal egész elviselhető ennek a joghurtnak is az íze. Utána meg kíváncsiságból elnéztem a hozzánk közeli bioboltba, mert ugyan megcsináltam már amazonon a kívánságlistámat, de érdekelt, hogy itt kaphatóak-e ezek egyáltalán, és ha igen, mennyivel drágább.  Hát mindenből, amit szerettem volna, egy darab volt, például Kókuszliszt, ami nem is zsírtalanított 500 gramm 9 euró,  ez még haggyán, de a mandulalisztet kiakadtam, 200 gramm tíz euró. Ezeket inkább megrendelem. Ráadásul Eritrtit sem volt, csak Stevia. De azért nem mondom, hogy nem vettem semmit, mert vettem végre cukrozatlan natúr szójajoghurtot, füstölt ízű mandulás-szezámos tofut (Vivi azt mondta a füstölt nagyon jó) meg kókuszos-ananászos rizstejet, mogyorótejet, meg teljes kiőrlésű rizslisztet.
Utána beszaladtam a rossmannba venni egy bordó körömlakkot, mert reggel rájöttem, hogy nekem az kell. Meg vettem ilyen amerikai csokis kekszet a munkatársamnak,  Patricknak. Ugyanis tegnap este bejött hozzám CSAK ÚGY és hozott nekem péksütiket.  Mondtam, hogy köszi, de nem kérek. Ez tényleg bunkóság volt tőlem, de komolyan nem kívántam, na. Amúgy is egy évben egyszer eszek péksütit.
De Gyuri szerint írtó bunkó voltam, rendesen bűntudatom is lett, szóval majd ma ha jön váltani, bocsánatot kérek tőle, meg megkapja ezt a kekszet is.
Amúgy ennek a kókuszos rizstejnek kókuszos tejberizs íze van teljesen. De nagyon jó.


 ó, ez még kell. Pont mondtam a szerelmemnek, hogy már csak egy Minnie egeres törölközőre vágyom.
 ez a ruha *.*
Na jó, ha tudtam volna, hogy ez ilyen belül, már rég megvettem volna. De azt hittem, ez is csak olyan gagyi próbálkozás, mint az a nutellapohárka a sós ropirudakkal.
De nem, ez valami isteni lehet. De mostmár nem kell! :(
Oké, egy belefér....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése