2016. január 24., vasárnap

Szauna:(

Végre visszatértek jóbarátaim, a plusz fokok. Mostmár nyugodtabb vagyok.
Tegnap megcsináltam az ebédet, jól bezabáltunk, végignéztük a Harry Potter-t, aztán elmentünk a Reálba,  az egy ilyen nagy bevásárlóközpont itt, vettünk törölközőt, fagyállót, innivalókat meg nasikat aztán mentünk a fürdőbe. Igazából csak uszomedence van, meg egy melegebb,  meg egy gyerekmedence, de azért elvoltunk,  Gyuri mindig bíztat az úszásra, hát amúgy megy is, de csak ott, ahol még leér a lábam. A négyméteres vízbe akart bevinni, aha, hát hogyne.
Igazából szaunázni akartunk, de mikor bementünk az öltözőbe, már nagyon furcsa volt, hogy a férfi-női egybe van. Meg is kérdeztem egy ott dolgozót, hogy ez most komoly, és mondta,hogy természetesen.  Egy öregbácsi volt csak bent,  félmeztelenül sétálgatott ott a tükör előtt, én meg nem akartam addig elkezdeni öltözni.  Még jó, hogy nem értett egy szót sem.
A következő meglepetés hidegzuhanyként ért engem,  ugyanis a szauna rész bejáratától tök pucér vénemberek sétáltak ki, lóbálva a micsodájukat és én alig bírtam megállni, hogy ne takarjam el a szemem és sírjam el magam. De komolyan. Nem néztem én oda, de a szemem sarkából attól még láttam, ahogy ott lóg. Nagyon rossz élmény volt.
A szaunák textilmentesek, ez volt kiírva. Na, én aztán be nem megyek pucéron, semmi pénzért sem. Még akkor se, ha ez így szokás.  Megvártuk, amíg már majdnem bezárt az egész hely, és sokan hazamentek,  addig beültünk ketten egy kabinba, magamra tekertem a törcsit, mintha pucér lennék alatta,  meg utána bementünk a gőzkabinba,  fú, az jó volt nagyon,  egymást sem láttuk a gőztől. De alig volt időnk maradni sajnos, a fél időt meg elhisztiztem,hogy hideg van, megfagyok, szaunázni akarok, stb. Szóval aztán mentünk haza.  Amúgy tök sokba került, de így egyáltalán nem érte meg. Majd legközelebb reggel megyünk, akkor hátha nincsen senki. Vagy nem tudom. De én nem fogok pucéroskodni.
 micsoda nyalis ez a munkatársam!  :D Mondjuk, rendes tőle,  de attól függetlenül utálom az ilyen töltött piskótatallért. Még a meggyes elmegy, de ez a narancsos... Fúj.
Amúgy írt tegnapelőtt este üzenetet a magyar csaj, aki itt szeretne majd dolgozni. Így írt rám: - Figyi már, egy munkahelyünk van.
Én meg megkérdeztem pénteken a főnököt, hogy akkor ez a lány most velünk fog dolgozni?  mire kijavított, hogy nem fog, hanem még csak AKAR. Hétfőn lesz az első próbanapja.
Hát, kíváncsi leszek. A lány kérdezte, hogy és milyenek, normálisak,  rendesen kifizetnek?
Most komolyan, ha nem fizetnének ki, akkor szerinte itt dolgoznék?! Meg amúgyis, én nagyon szeretem a főnökeimet, még felháborított ez a hülye kérdése. Meg neki aztán nem mindegy az Ázsiai étterem után?  Ahol ki kellett nyalni az összes kínai seggét alig három eurós órabérért minden egyes nap?
Na jó. Mindegy.
 Imááááááádja a kókuszgolyót,  mindig azt kér. :D Még jó, hogy ez ilyen tök egyszerű pár perces dolog.  Ha mondjuk dobostortát kérne...
Az egyetlen baj, hogy itt nem ismerik se a háztartási kekszet,  se a darált kekszet, szóval ezek még kis hazánkból érkeztek.
 Szelfiztem már egy kicsit. Aztán meg nem tudtam dönteni, melyik a legjobb, szóval szívás.


Imádom a szememet amúgy. A színét is, mert különleges, a szempilláim meg ah❤ köszi neked, Teremtő !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése