2016. január 25., hétfő

Egészséges életmód, welcome back

Hivatalosan is eldöntöttem, hogy vissza fogok térni az egészséges életmódhoz.  Oké, nem a versenydiétákra gondolok, csak ki kéne zárni dolgokat az étrendemből. Véglegesen.  Mindenféle fehérlisztet és finomított cukrot. De már nem igazán szívesen használom ezeket a gagyi édesítőket, a stevia-nak fura az íze, szóval Eritritet kell beszereznem valahol. Talán a kauflandban majd találok. Még ha drága is, mostmár inkább megveszem ezeket. Imádom a túrót, joghurtot, de ezek is tele vannak sajnos cukorral, az isteni müzliszeletekről nem is beszélve. :( Ez komoly elhatározást igényel. Ja, és persze a kedvenc éttermünkben a rántott dolgok, rántott garnéla, rántott hal isteni mogyorószószba mártva! Mogyoró... Egy marékkal még elmegy de én nem állok le addig, amíg már vagy 700 grammot be nem zabáltam és el nem döntöm, hogy fú soha többet nem eszek mogyorót.
Bye-bye kókuszreszelék, amiböl reggelente 150 grammot szórok a joghurtomba, mert imádom ha full kókusz,  de gondoljunk csak bele, hogy a kókuszreszelék száz grammja 660 kalóriát tartalmaz.  Ez aztán a szívás, nem?
Viszlát cappuccino,  és csodálatos Latte Macchiato!  Marad a sima fekete kávé, de a habról akkor sem mondok le. Amúgyis abból tudok venni cukrozatlan változatot.  Egy fokkal jobb.
Lemondok az éjszakai nassolásról a szerelmemmel, ami többnyire ananász és mangó keveréke, de akkor is. Ja, és nem fogok megenni mostantól naponta egy kiló gyümölcsöt, mert ugye full szénhidrát.  Napi egy alma meg egy narancs vagy bármi.más, aztán hali. Ez is nagyon nehéz kesz, túlságosan imádom a gyümölcsöt.
Na és a döner!  Ó, imádom, egyszerűen isteni, köze nincs az otthoni mindenféle összetákolt húscafatból készülő gyros -nak nevezett akármihez.
De akkor is....Többnyire bárányhús,  jó hízlaló öntettel.
Ja, és igyekszem kevesebb húst enni már. A sonkát imádom. Az marad. Meg a tonhal is.
De a csirkemellet már igazából kicsit unom. Állandóan azt ettük. Inkább ennék mostantól mindig lazacot mondjuk.
Sertés kizárva,  attól amúgy mindig is írtóztam, de néha-néha megettem, főleg, hogy Gyuri Anyuja azt szereti, aztán csomó mindent abból csinál. Hát én még a töltött káposztát is jobban szeretem darált csirkemellel,  de mindegy. A marha az még oké, kb nyár óta eszem meg úgy egyáltalán,  de nekem bejött. Kacsa,liba,  hát, megvagyok nélkülük.
Reggel bementem a Pennybe, konkrétan a Minnie egeres hálóing miatt, amit kinéztem az újságjukban, ja meg egy Minnie egeres pizsama is jöhet mellé (mitől drágább sokkal a hálóing amúgy, mint a pizsama?  Nem sokkal könnyebb megvarrni? Na, mindegy.),  de aztán csalódnom kellett, mert csak csütörtöktől lesznek az árukészletben.
De vettem végre valahára chia magot, vacilláltam a fehér meg a fekete között, a fekete jobban néz ki, de inkább a fehéret vettem, tizzel kevesebb a kalóriatartalma, mondjuk az semmi, de amúgy tökmindegy is.
Vettem hozzá Alpro cukrozatlan mandulatejet is. Megvan a reggelim az elkövetkezendő napokra.
Ami szar, hogy itt nem lehet kapni se kókuszlisztet, se mandulalisztet, se szezámmaglisztet, semmilyen liszt alternatívát, a zabpelyhet is ledarálom magamnak, ha nem fehérlisztet szeretnék használni a sütibe mondjuk.
Most vagy megrendelem amazonról egy vagyonért,  vagy kibírom, amíg hazajutok, hogy megvehessem.
Gyuri anyukája ugyan ki tudná hozni, de már megkértem, hogyha két hét múlva jön, hozzon már nekem a BioTech USA boltból fehérjét meg L-carnitint, és majd itt odaadom az árát.  Csak hát ha még maglisztkeverékeket is kérnék, az neki kicsit sokba lenne otthon, még akkor is,  ha itt odaadom neki. Na, meg aztán nekem főleg sokba lenne. De nem érdekel, mostmár az egészséges életmód lesz a legfontosabb számomra (a szerlemem boldogsága és a tesóm után)   mert ugye ép testben ép lélek. Ezt magamért csinálom, mint régen is, mert szeretem magam. Nem arról van szó, hogy az egészséges életmód elkerülése miatt felszedtem plusz tíz kilót,  szó sincs róla, de akkor sem érzem magam olyan szuperül, mint akkoriban. Szóval ezt már eldöntöttem,  és kibírom a megjegyzéseket is, hogy jaj, Fruzsi nem eszik ilyet...De amúgy ilyet se eszel? Úristen...Ja, neked ez nem elég jó, bocsi. Na, de én sütöttem, miért nem eszel? De hát múltkor ettél. Csak egyet már.
És voltam én bunkó paraszt amiatt sokszor vendégségben, ami fel is zaklatta a kis lelkemet, de mostmár nem fog.
Meg edzeni is akarok, hetente ötször!  Annyi bele kell, hogy férjen, főleg, hogy több szabadidőm lesz az új munkabeosztás miatt.
Ma is megyek majd a kondiba, amikor Gyuri meg elmegy fociedzésre.  A sok foci edzés miatt mostanában egyedül fogok járni kondiba sajnos. De legalább király a terem, csak sokszor sokan vannak. Jó lenne egy barátnő amúgy, akivel tudnék edzeni. :(
Mondtam is a múltkor Gyurinak ezt tiszta szomorúan, mire elkezdi: -Jaj, egyemmeg, majd veszek neked egy barátnőt!
Hülye.xdd

 Tudom, hogy már van ilyesmi ágyneműhuzatunk, de nekem ez is kell. Hát nem édes?
 A tegnap esti döner. Az utolsó!  Tényleg. Na jó, havonta egyszer belefér,  ha nem Durum Dönert eszek, ami abba a tésztalapba van csavarva, pedig azt is nagyon-nagyon imádom. De ez csak sima tál. Rizzsel,  nem is krumplival. De amúgy elég zsíros. Ejj.
Annyira tetszik ez a kép. El akarok menni Thaiföldre jó sok napra. :( 
 
http://s3-media2.fl.yelpcdn.com/bphoto/srWDljIjwICnCzkUBjGs0A/o.jpg 
http://www.asiapalast.de/CMS/ArtBorder.php?Picture=Asiapalast-Sushi-Buffet.jpg&h=170&ROT=89&GRN=54&BLU=24&Border=system&pfad=Deutsch.speisekarte&Render=1
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s320x320/e15/11243530_1493920064227192_1504410094_n.jpg 
 https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xpt1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/11910167_1637575929861524_1265860428_n.jpg 
brühühühühühü i don`t wanna lose you!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése