2015. szeptember 19., szombat

19. 09. 2015.

https://33.media.tumblr.com/4d14b3bbe5ef3ebbeaabc2d82b845264/tumblr_inline_ntyf827Exw1rbgili_500.gif 
Tegnap estere mar nagyon erös fejfajasban szenvedte, semmit nem hatottak a gyogyszerek sem, ugy gondoltam, na, majd az alvas elmulasztja. Hat nagyon nem. Hajnalban nem tudtam elaludni a fajdalomtol. Meg kesön is feküdtünk le, mert elvittük kimosatni a ruhainkat es mindenfere arra alkalmas es alkalmatlan helyen kiteregettünk a lakasban, szarito hianyaban, tök viccesen nez ki most az egesz. De mar mindjart ho vege es bevasarolhatunk! Elsösorban mosogepet, szaritot, kukakat, cipötartot meg nekem egy puha TAKAROT vegre.
Reggel bevettem meg egy gyogyszert es ittam egy Redbull-t a koffein hatasaban remenykedve es bevalt! Tudtam en, hogy koffeinhianyom van. Pedig van kavefözönk, csak kavet nem vettünk meg.xd
Gyuri meselte, hogy Jancsi egyre jobban ragaszkodik mar öhozza, mivel Gergö teljesen leszarja, megszegte a szavat, atverte, es van neki az a nemet csaja, aki tanarnö, Köln-ben lakik, havi több mint 2000 eurot keres, es Gergö minden idejet vele tölti, Jancsit teljesen a maganyba taszitva, aki sehova sem tud mozdulni auto nelkül, csak ül otthon a csendes faluban. Hat nem lehet tul izgalmas, ez teny.
Meg is sajnaltam szegenyt, ugy igazan. Azt is mondta, hogy mindvegig Gergö felrevezette öt velünk kapcsolatban, mert nem is mi voltunk a rosszak, hanem ö. Mindenfelet kitalalt meg hazudozott rolunk Jancsinak, csakhogy ellenünk forditsa öt. De Jancsi mar rajött erre, es en meg Gyuri keszek vagyunk a megbocsajtasra. ( Mint mindig. Ilyenek vagyunk. )
Szoval, ha legközelebb majd elmegyünk kajalni vagy akarhova, majd hivjuk öt is, had mozduljon ki kicsit. Mar ha lesz a munka mellett idöm barmire. De ha nem leszek atcseszve, jövö hettöl lesz idöm.
Holnapra meg szabinapot beszeltünk meg. SZÜKSEGEM VAN ARRA A SZABINAPRA. Nem vehetik el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése