2015. szeptember 18., péntek

18.09.2015.

http://33.media.tumblr.com/33801aef4b0b4cb54a29db068f2710c9/tumblr_nutqqrTePQ1shn04do1_500.gif
Otthonhagytam a telomat. Ami amugysem müködik, mert levalt alul a kepernyöje es nagyon minimalisan erzekel, de filmet nezni eppen tudtam rajta, szoval szivas. Meg nem szeretem, ha nem tudom akarmikor elerni Gyurit, ugyanis azthiszem tulaggodo lettem.
Valamelyik nap dolgoztam, azt mondta bejön delutan, erre este kilencig se hire, se hamva, en mar az idegösszeroppanas szelen allok, mikor rajövök, hogy nem kapcsolhato a mobilja, amikor aztan kilenckor betoppan. Oke, elbögtem magam, de csak a megkönnyebbülestöl, hogy nincs semmi baja!
Bealudt.
ELVILEG mar csak kettö napot kell egsznap vegigdolgoznom, de ha benyögik, hogy vasarnap is kell be kell jönnöm (amire szabadnapot kertem), akkor en kitepem a hajam. Oke, kell a penz, de nem akarom, hogy abbol alljon az eletem, hogy felkelek, dolgozom, alszom. Es azt is mondtak, hogy jövöhettöl mar csak fel napokat kell dolgoznom, mint mindenki masnak, hat nagyon ajanlom, hogy ugy legyen. Meg azt is, hogy rendesen ki legyek fizetve.
Remelem ma nem jön be az irodaba annyi bunko meg fura ember, itt az allomason amugy eleg veszelyes alakok jarnak fogadni, ezt mondta a ket fönököm is, hogy nagyon vigyazzak, meg mindenfele ovintezkedest is mondtak, hogy ha esetleg megtamadnanak engem.
Szerintem sokkot kapnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése