2015. szeptember 23., szerda

23. 09. 2015.

Nem hiszem el, hogy velem mindig törtenik valami. Marmint valami elkepesztö hülyeseg.
Oke, egyszer veletlen kijött miattam a rendörseg, nagy dolog. Egy baki belefer. Egyszer beriasztottam es bent hagytam az irodaban a kulcsomat, az ajtot meg nem tudtam bezarni, de szerencsemre pont itt volt a ket fönököm, Ninos es Bora, ugyhogy az iPhone 6-ukkal inaktivaltak a riasztot, amig visszaszaladok.
De hogy tegnap este zaras elött öt perccel bejöjjön egy csavo, hogy adjak ki neki 1950 eurot a kasszambol, amivel az aprokkal együtt összesen ketezer valamennyi volt...huh, oke, kezdödjek a szamolgatas. Megszamoltam itt magamnak, aztan eleraktam, ö is atszamolta, de mondta, hogy az meg nem annyi. Ujraszamoltuk, adtam neki meg. Oke, mar kiadtam 1550et, mondtam, hogy a többi aproban lesz, mire hüledezett, hogy nem kell neki apro inkabb, a többi penzt hagyjam a kartyajan. Oke. Megtörtent. Az összes iroda be van kamerazva, es a fönökök (hrman vannak amugy) barmikor figyelhetnek minket, hogy mi törtenik. A penzkiadas utan Ninos rögtön felhivott, hogy Fruzsi, ich komme gleich, zwei minuten!
Jött is ket perc mulva, szamolgatjuk a kasszat, hat hianyzik 130 euro. Ninos mondta, hogy szerinte a pasi atvert es 130-al többet adtam ki neki...Ketsegbeestem, hiszen tök valoszinünek tartottam ezt, mivel annyira szarul szamolok. Ninos nem volt ideges, de azert mondta, hogy ez igy nem lesz jo, a penz nem jatek, sokkal jobban oda kellett volna figyelnem. Azt mondta, meg hagy engem dolgozni ho vegeig, kifizet, es aztan összeül a fönökökkel, hogy mi legyen velem, valo nekem ez a munka vagy nem. Teny, hogy lanyok nem szoktak ilyen helyeken dolgozni, ezt paran megszoltak mar a vendegek közül is, meg Ninos es Bora folyton aggodik miattam, hogy nehogy kihasznaljak, hogy kedves lany vagyok, vagy fegyverrel fenyegessenek meg vagy hasonlo, es mindenfele ovintezkedesekkel lattak el, meg titkos kütyüvel, aminek mindig a kezem ügyeben kell lennie, egy gombnyomas rajta, es mar itt is a rendörseg, meg titkos kodot is tudok a rioasztohoz, ha esetleg valaki arra kenyszeritene, hogy riasszak ki, akkor masfele kodot ütök be, es jön a polizei.
Szoval tegnap este kellöen beszartam, hogy kirugnak. Gyuri szintugy. Hozzam sem szolt egesz uton, aztan otthon megkerdeztem, miert nem beszel velem, es ez volt a valasz:
- Hogy miert nem?! Azert, mert allandoan csak gondot okozol.
Ez borzalmasan fajt nekem, elhuztam zuhanyozni egyedül (pedig mindig együtt szoktunk) es ott bögtem. Kesöbb bejött a szobaba, gondolom, büntudata volt, magahoz huzott, simogatott es mondogatta, hogy: Ne sirj, szerelmem!
Le is nyugodtam, olyan hajnal egyre. Masnap (azaz ma) is ugyanugy delutanos vagyok (ilyenkor 16:30ra kell jönni es este 11-ig maradni), delelött viszont felhivott Ninos, hogy nem is hianyzik az a penz, nem az en hibam volt, hanem a gep hibazott.
Bar, meg nem nyugodtam meg teljesen, mert szerencsetlenkedtem, ez teny.
Most ertem be dolgozni, a munkatarsam Bülent, tiszta rendes volt, mondta, hogy csak legyek mindig nyugodt, nem lesz semmi baj, semmi panik, semmi izgalom. Nagyon rendes volt. Ugyhogy most boldog vagyok!
Föleg, hogy megtudtam, hetvegen szabad vagyok. MINDKET NAPON! Juhuuu!
Es utana is mar csak 6,5 orakat vagyok a honapban. Meses!
Amugy a fönökeimröl annyit, hogy Ninos es Bora törökök, es nagyon rendesek, meg latszik, hogy tökre szeretnek engem. A harmadik, Jürgen, nemet, hat ö eleg furcsa mar a kezdetektöl fogva, de vele szinte sosem talalkozom, halistennek. Egy vendegem, egy öregbacsi (be nem all a szaja es a jatekhoz sem ert, de azert mindig jön a szelvenyevel napi többször, amit persze nem tudok kiadni, mert olyanokat huz be, amik vagy nem lehetsegesek, vagy mar veget ert az a meccs vagy akarmi, aztan mondom, hogy nem megy, es csak vakog hogy warum?warum?warum? ) na, szoval ö meselte, hogy ismeri Ninos-t es Bora-t mar kiskoruk ota, es nagyon nagyon jo emberek, viszont Jürgen nem az, vele vigyaznom kell.
Eh. Ö tuti amellett lenne, hogy kirugat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése