2015. szeptember 14., hétfő

14. 09. 015.

Tudom, hogy nagyon regen nem irtam mar ide, de nem igazan volt meg a kinalkozo alkalom, es föleg nem az INTERNET, de sebaj. Elöre is bocsi, de a nemet billentyüzeten nincsenek hosszu ekezetek. Azert probalok nagyjabol erthetöen irni.
Most eppen a munkahelyröl irok, egy teremtett lelek sincs most itt az irodaban, pedig körülbelül öt perce egeszen felpezsdült a levegö, voltak bent vagy öten, haha.
A munkahelyem pedig nem mas, mint egy tök menö sportfogadasi iroda. Otthon ez ugy megy, hogy tippmix, ismeri boldog-boldogtalan, itt meg külön erre specializalodott irodak vannak, ahova bejön az ember, kitölti a kis szelvenyet, hogy mire fogad, idehozza nekem, beszkennelem (egy kis gepezet kikapja a kezemböl es mar latom is a kepernyön a meccseket, tippeket), megkerdezem, hogy minden oke-e, es ha igen, akkor virul a fejem, F!!, kifizeti, aztan F12 a billenytüzeten, berakom a penzt aztan csa. De csomoan benaznak, es ah, ez se jo igy, az se jo, ird at erre a tippre meg arra a tippre, es neha annyifele van hogy fogalmam sincs mi a hupi van, ki rug golt meg hanyat, meg felett vagy alatt es mindezt a csodalatos nemet nyelven.
Van amugy az embereknek egy kartyajuk, amit idehoznak nekem, fizetnek egy összeget es en feltöltöm ra. Azzal a kartyaval az irodaban levö kis automatakban tudnak fogadni, szoval azokhoz nem sok közöm van, csak ha kifogy belöle a papir, akkor kicserelem meg ilyenek.
Amugy szeretem a munkamat, egyaltalan nem megeröltetö itt ülni. Ma uj helyen vagyok, es ez sokkal uncsibb meg laposabb, itt nem szol a tv, nincs korlatlan redbull meg amitakarok fogyasztasom, szoval siri csend van es elunom az eletem. NAPI  13 ORABAN! Bizony.
De ez csak most van igy, mert sok munkatarsam Urlaub-on van, meg voltak, akik elmentek siman, tehat nincs eleg alkalmazott.
Csak ez a hülye nemet nyelv okoz nehezseget mindig.
Amugy Gyurival van mar egy nagyon szep, vadiuj, csudijo lakasunk, amiben konkretan semmi butor nincs, es meg az internetet se kötöttek be, de annyi baj legyen. Tengetjük napjainkat munkaval, vagyis inkabb en, mar szinte itt elek, pedig meg ket hete sem dolgozom itt. Gyuri meg eljar edzeni ide-oda, szoval neki tökjo. Azert neha szokott itt ülni bent velem, fogad par meccsre mondjuk, meg mivel este tizenegykor vegzek, olyankor mindig itt van, egyedül nem setalhatok haza, mert a menekültek mar idaig is eljutottak, es eleg veszelyes olyankor, föleg az a steg, amin atsetalok a vasutallomas felett. Alapbol tök pozitiv az a steg, mert azon keresztül 10 perc alatt hazasetalok.
Nem irtam meg eletem legrosszabb munkajarol: öt napot dolgoztam egy azsiai etteremben (többet nem birtam, kiborultam nagyon).
Napi 12-13 ora rabszolgamunka, allando stressz es azok a ferdeszemüek...Nem voltam en rasszista soha, de azota kiraz a hideg az azsiaiaktol. Remelem egyszer ez elmulik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése