2015. augusztus 20., csütörtök

20.08.2015.

Jé, most veszem észre, mikor leírom a dátumot, hogy már augusztus huszadika van. Nem mintha a magyar államalapítás jelentene itt valamit. De otthon biztos van a virágkarnevál, hacsak el nem mossa az eső, mert mondta tegnap nagynénim, hogy nagyon hideg van és nem bír elállni az eső sem. Tegnap kint volt mamáéknál, szóval Zsoltikával ezeréves videoklipeket linkeltek nekem meg én is nekik, nosztalgiáztunk meg nyávogtunk egy sort, hogy mennyire hiányzik nekem mindenki, meg nekik is én, szóval kaptam egy hármas szelfit tőlük (Zsoltikáról,Zsuzsiról meg Mamiról) ami tisztára megmelengette a kis szívemet.
Eddig még nem tudom megmondani, hogy hozzá lehet-e szokni szeretteink hiányához, mert ilyen hullámokban tör rám a borzasztó hiányérzet. De még csak két hónapja vagyok kint. Pontosobban holnap lesz kettő hónapja, hogy itt vagyok a szerelmemnél végre.<3
Régebben az augusztus huszadikák mindig a bulizásról szóltak, kiskoromban meg persze a tüzijátékról, amit mindig mamáék ablakából néztünk tesómmal, mert olyankor anyáék elmentek bulizni, minket meg oda tettek le.
A tavalyi augusztus huszadikám egy nagy béna semmi volt, elmentünk az akkori barátommal Ibolyába, ittam egy vizet, minden tiszta uncsi volt, szóval elsétáltunk haza és aludtunk. Ehh. Izgiiis.
Az azelőtti, a 2013-as viszont KIRÁLY volt, aznap szakítottam az exemmel, na igen, emiatt kissé nehézkésen indult az este, mivel majdhogynem náluk laktam és ott volt egy csomó cuccom és az exem közölte, hogy mindent kirak az utcára. Anya meg mámoros boldogságban égett, hogy végre szakítottunk és készségesen felajánlotta, hogy én menjek csak Fruzsival bulizni, ő addig elmegy a cuccaimért kocsival, csak aztán rájött, hogy HUSZADIKA VAN, minden le van zárva, ki se tud jönni a Batthyanyi utcai parkolóból, szóval taxiba kellett ülnünk és úgy elhordani a cuccaimat. De ez nem szegte kedvünket Fruzsival, mert utána annyira jót buliztunk. Csak az Ibolyában voltunk meg utána gyrosozni, utána meg leültünk az éjjel-nappalis pékség teraszán dumcsizni. Mellettünk egy bácsi ült egyedül egy ideig, aztán felállt, de még mielőtt hazament volna, hozott ki nekünk tölcséres fagyit ajándékul, amiért olyan jókat nevetett az asztalnál ülve, amíg minket hallgatott. Hát igen, azért vannak még normális emberek. Persze, mi nem tartozunk közéjük.XD
A 2012-es huszadikán még együtt voltam a cucckirakós barátommal, érdekes, akkor is Ibolyában kezdtünk, taliztunk a csajokkal, voltunk vagy 10-15en, az vicces volt, de nem annyira emlékszem már, hogy mi történt, meg mi hogy volt. :(
Azt hiszem, maradtunk jóideig, aztán kettesben akartunk lenni és elmentünk a nonstopba bevásárolni chipset meg csokit és hazazúztunk pizzázni.
A 2011es huszadikán nagyon részeg voltam, Gréti nálam aludt, és előző nap is buliztunk, mert ilyen három napos BeatBeach fesztivál volt, hát ezt még leírni is szörnyű. na mindegy. Grétivel úgy kezdtük az estét, hogy anyaáék bevittek minket kocsival egészen az Ibolyáig, pedig a többiek nem ott vártak minket, hanem Svejkben talán, vagy Arizónában, deúgy voltunk vele, hogy na majd mi ketten késve érkezünk. Grétinél az elmaradhatatlan fényképezőgép (szóval jó sok képet is lőttünk aznap este), kikértünk vagy nyolc jucivodkát, elmentünk a leghátsó terembe, pár képet csináltunk, mert nagyon szépnek meg szexinek éreztük magunkat így 15-16 évesen, lehúztuk sorba azokat az undi acetonos izéket és onnan mentünk a többiekhez. Tiszta gázok voltunk amúgy, de ez akkoriban nem tűnt fel, csak simán nagyon jól éreztük magunkat. Akkor még időkorlát volt szabva, hogy meddig bulizhatunk, anya háromkor jött értünk, de nem is volt baj, mert amúgyse akartunk soha tovább maradni, sőt, a bulikban valaki mindig elkezdett valamiért bőgni, vagy egyéb probléma akadt, ami miatt hamarabb is haza akartunk jönni.
A 2010-es huszadikán életemben másodjára voltam bulizni, mégpedig BeatBeach-en, még nem igazán voltam benne ebben a bulizás témában, emlékszem, anya csinálta a sminkemet, úgy néztem ki, mint egy prosti és ezen az se segített, hogy párducmintás miniruha volt rajtam meg az a magassarkú cipőm, amibe elballagtam nyolcadikból előtte két hónappal. HÁT BESZARÁS. Az én lányom tuti nem kezdi majd ilyen korán...xD Na, mindegy, Fruzsival meg Bettivel voltam, én nem mertem alkoholt inni akkor még, de azért egész este táncoltam, de semmi fiúval nem akartam, mindnekit elküldtem, szóval alapjáraton teljesen jókislány voltam, mégha nem is néztem ki annak.
Amúgy ezekből a BeatBeach-es bulikból alakultak igen rövid kis horrorsztorik: mégpedig a bulifotók. Te szent Isten, mennyi olyan lehet még fent a neten, amin rajta vagyunk!
Na, midnegy, ma érkezik Magyarországról nekünk két nagy hűtőtáska megtömve csirkemellel meg mindenféle hússal JUHUU, már tiszta régóta nem ettem csirkemellet. Szóval este összeütünk valami király vacsit Gyurival és valószínűleg addigra elfeljtjük, hogy huszadika van, de annyi baj legyen. Legközelebb már csak Szilveszterkor bulizok szerintem otthon, de akkor nagyon.

 2011. augusztus 20.! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése