2015. augusztus 18., kedd

18.08.2015.



Tegnap délelőtt itthon ültem egyedül, szóval alkalmasnak tartottam az időt arra, hogy elkezdjem végre a kis "szerelmünk lapjai"-nkat Gyurival. Van egy kis keményfedelű könyvünk és van sok közös kép előhívatva, azokat szándékozunk beleragasztani, de úgy gondoltam, jó lenne, ha lenne benne a megismerkedésünkről is valami. Szóval az én meg a Gyuri facebookja segítségével nagy nehezen visszakerestem a legelső beszélgetésünket és onnan olvasgattam. Nem volt egyszerű, mert mikor hivatalosan is összejöttünk, nem sokkal rá új Facebook profilt csináltam. De szerencsére még be tudtam lépni a régibe.
Sajnos mikor Gyuri itthagyja a telóját nekem, túúúl nagy a kísértés, hogy elolvasgassam miket beszélt anno mindenféle csajjal. Na jó, tényleg nem volt sok. Mikor meg találkozgattunk már, akkor csak egy csaj nyomult rá, már az elmondásából is full idegesítő pénzéhes nyomorék lehet, és ő is ezt mondja, nem is értem, hogy lehettek akkor ennyire jóban, hiszen Gyuri meg annyira nem ilyen. Szánalmas volt amúgy, ilyeneket írt neki, hogy szerelmem meg szeretlek, választ nem kapott, de azért írta. Eh. Milyen csajok vannak mostanság.
Én meg úgy gondoltam mindig, hogy soha rá se írnék egy pasira, hát én vagyok a nő, írjanak nekem. Ezt a szabályomat megszegtem egyszer, mert Gyuri nem keresett engem novemberben egy napon, és akkor ÉN ÍRTAM NEKI, ez egy hatalmas történelmi pillanat volt. Látszik, hogy már akkor tudtam, hogy ő nem ám akárki lesz nekem.
Van olyan szerelem, ami csak fellángolás, pár hónap alatt elmúlik, igazából azt nem is lehet szerelemnek nevezni. Személy szerint nálam az ilyen fellángolások maximum 3 hónapig tartanak, utána elkezd idegesíteni az aktuális illető minden egyes mozdulata, a beszéde, a gondolkodása, és akaratlanul is csak a hibákat találom meg benne.
De van az igazi szerelem. Amiről az ember egyszerűen tudja, hogy igazi. Magától értetődő. De azt hiszem, minden szerelem más és más. Voltam én már Gyuri előtt is szerelmes - egyszer. És az igazi volt. Mert az igazi szerelem csak egyetlen módon múlik el: sok sok idővel, de még az is kevés, mert kell hozzá valaki, valaki új, aki JOBB, mint a régi. És ezt nem úgy értem, mint mikor valaki felejtőnek használ egy személyt. Az teljesen más.
Nekem volt felejtőm (szégyen de magam sem tudtam mit csinálok, csak így visszanézve) , és aztán mindent megforgatott a sors, és találkoztam Gyurival, és máris elég sok nehézséget élt meg a kapcsoltunk, főleg, amikor külön voltunk 56 napig, mindketten belehülyültünk a másik hiányába és majdnem hülyeségeket csináltunk. Aztán itt van ez a két gyökér, akik mindenáron szét akarnak választani minket, ha összekapunk, akkor csak miattuk, ők meg mosolyogva nézik.
De úgy néz ki, mostantól minden JOBB lesz! :)
tegnap voltam bent az Ázsiai étteremben, megnéztek engem, beszéltek velem, majd közölték, hogy fel vagyok véve! Hát alig hittem el, hogy ilyen egyszerű lesz. Nagyon rendesek voltak, és összesen hat magyar dolgozik ott, azt mondták majd természetesen segítenek mindenben. Mondtam, hogy kéne szállás is, de csak szeptember elsejéig, mert utána lesz a városban lakásunk a barátommal. Szóóval, azt mondták, már most rögtön kezdhetek (napi 12 óra munka minden nap jee) de Gyuri azt kérte, mondjam, hogy csak hétfőn tudok, ne hagyjam már egyedül, ráadásul ez a két csicska megy el Hollandiába füvezni a hétvégére, úgyhogy azt még pont kettesben tudnánk tölteni. Ha már utána úgyse nagyon találkozunk a munkám miatt. :( De hát mindegy, ki kell bírni, maximum két hónapot maradok amúgy is ott melózni, mert nem bírnám tovább, hogy Gyurival mondjuk csak akkor látjuk egymást, ha lefekszünk egymás mellé aludni.
Az első havi fizu KEVÉS, de a második már több lesz. De még az a 800 euró is jó lesz, legalább lassanként majd berendezhetjük azt a szépséges lakást.
Tudtam én, hogy minden jóra fordul. Úgysem Gergőnek lesz igaza. Gyuri szerint az fáj neki, hogy ő már most jobban boldogul, mint ő, amikor kijött és idegesíti, hogy kezdi elhinni, hogy én nem olyan vagyok, mint a többi lány. Mert ő anno a barátnőjével jött ki ide, és a csaj meg otthagyta őt egy törökért haha. Hát...nem csoda amúgy. De Jancsi is ilyen, hangoztatja, hogy minden nő kurva, nem is ismer másmilyent. Hát mindenki azt kapja, amit megérdemel.
Valamelyik este hazahozta őt a nyelvsuliból egy csaj, és kint aztán beszélgettek a kocsiban vagy kettő óra hosszát a sötétben, majd feljött Jancsi és mondta, hogy csak beszélgettek végül is, mert a csajnak barátja van és azt mondta nem lenne helyes bármit is csinálni, mivelhogy van barátja. Jancsi ezen tisztára elképedt, és azt mondta, nincs még egy ilyen csaj, aki ilyen érett és nem akarja megcsalni sem a barátját, hát ez elképesztő. PFFFFF. Gyuri meg csak hallgatott, pedig mondta, hogy majdnem mondta, hogy hát pedig van még ilyen lány, ott ül az én szobámban.
Úúúúúgy szeretem! Még mindig és még nagyon-nagyon sokáig! <3

Bármikor nézek én az égre fel, az arcodat magam elé képzelem, veled minden jó, veled minden szép, veled minden perc ajándék.


 ú ez nagyon király dolog. Imádom a kaktusz jégkrémet, de főleg a tetejét azt a zöld rücskös(XD) részét, és ebbe csak olyan darabkák vannak, ráadásul a rücskök ROBBANÓCUKORKÁK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése