2015. augusztus 3., hétfő

04.08.2015.

Annyival de annyival jobb minden így, hogy Gyurival csak ketten lakunk! Ez most nagyon jól esett nekem meg nekünk, hogy hazamentek, mindketten ezerszer jobban érezzük magunkat, nincs aki lehúzzon, aki beszóljon vagy parancsolgasson, senki nem nyávog idegesítően és nem hallgattja meg senki a Love me like you do-t ötvenszer egymás után. (Kajak ezt csinálják. Lehet melegek, csak még nem vallották be maguknak. Na majd, ha kettecskén laknak..)
Tegnap voltunk Gyurival a kedvenc éttermünkben, az Asiapalast-ban, de most nem este mentünk, hanem ebédidőben és rá kellett jönnünk, hogy ilyenkor azért olcsóbb a kajálás (amúgy annyit eszel, amennyit akarsz) mert nem volt például kagyló és a kedvencünk, garnéla sem!!! Szóval beértük a sushikkal meg halakkal de ah, így is annyira jó volt. Mindennap tudnék ilyen kajákat enni. Olyan sok sushit ettünk, hogy már vagy háromszor éreztük azt, hogy na jó, nem fér belénk több, de azért eleszegettünk ott több, mint másfél órát. Aznap utána én már nem is ettem semmit.xD
Ma Gyurinak délután megint nyelvórája lesz, én addig elmászkálgatok majd a városban, azt úgyis szeretem. Menni akartunk kondiba is utána, de el kell mennünk bevásárolni, mert elég vészesen üres már a hűtő. Amúgy úgy imádunk bevásárolni. Órákat el tudunk lenni, de amúgy ha anyával vásárolok is így van, ezzel annyi a baj, hogy túl sok mindent veszünk, de legalább a bevásárlás is egy naggyon jó szórakozás. Tegnap Gyurival vetünk egy nagy színes-zseléstoll készletet, szóval most aztán kiélhetjük magunkat a kis német füzeteinkben, amikből itthon tanulunk.Még mos kezdtük el mondjuk, de ránkfér, meg Gyurinak sokat tudok segíteni.

Audi R8 <333

neki sikerült pálcikával suhi-t enni. én meg sem próbáltam xd

a kastély :)
 
ezt Gyuri találta a MediaMarktban és mondta, hogy szerinte tesómnak tetszene. Igaza volt!
 
mikor Anyuci nálam nyaraaalt <3
 
ich liebe dich 
 

nagy utazáás

:DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése