2015. március 7., szombat

Huszonkettedik bejegyzés

Úristen, jó régen nem írtam már, pedig tudtam volna simán, csak nem volt kedvem. xd Vasárnap este majdnem meghaltam, olyan felfázásom volt, se menni, se feküdni nem bírtam, egész éjjel ülve meg könnyezve próbáltam elaludni, ami nem sikerült természetesen a fájdalomtól, úgyhogy másnap délelőtt mentem orvoshoz, ahol kaptam antibiotikumot, ami a későbbiekben kikészítette a gyomrom teljesen. De már legalább meggyógyultam, vagyis úgy néz ki.
Napokig tilos volt mindenféle szexuális kapcsolat, pedig egész végig Gyurinál voltam, úgyhogy nagyon nehezen álltuk meg, így is csaltunk, na mindegy...Durva, hogy mióta hazajött Németországból, egyszer sem aludtam itthon, csak nála. Meg is csináltattuk oda az ideiglenes lakcímemet, hogy tudjak bérletet venni oda is, bár még nem jutottam el addig, hogy meg is vegyem. Majd talán ma.
Tegnap már itthon aludtam, anya el is csodálkozott rajta rendesen. Hát nem is aludtam jól egy kicsit sem. Reggel elmentünk anyával bevásárolni jó sok kiló csirkemellet meg csirkecombot meg aztán persze mindenféle mást is, olyan jó különleges zöldségeket vettünk, úgy imádom ezeket. Meg felforgattam a Lidl-t, Penny-t meg a Coop-ot is étkezési keményítőért meg szójaszószért, mert Gyurival kínait akarunk csinálni, hát szójaszósz nem volt SEHOL! De legalább nőnap alkalmából adtak a boltban Szerencsi bonbont. :D
Aztán mikor itthon bepakoltuk a sok cuccot, anya előhozott a spájzból egy bontatlan szójaszószt, mert eszébe jutott, hogy pár hete vett egyet a Forrásban, szóval hallelujjah!
Tegnap egész nap olyan furcsa kedvem volt, biztos mert valami másféle holdállás volt, vagyis anya ezt mondta.XD Gyuri meg azt hitte, hogy már meguntam őt (mindig ettől fél), de ajj, annyira bolond, hát sose tudnám őt megunni, ő az én egész életem már, ha a saját anyám nem állna szóba velem soha többet, az se érdekelne, csak ő legyen meg nekem mindig.
Olyan cukikat mond, hogy örökre velem akar lenni, meg hogy majd a lányunkkal így meg úgy, meg az esküvőnkre kiszámolta, hogy kb hány éves korunkra tudunk összespórolni annyi pénzt, ami elég meg ilyenek :D IMÁDOM <3
Csak igyekszem ezt bizonygatni is neki állandóan, hogy nyugodt legyen mindig afelől, hogy szeretem. Attól fél, hogy azalatt a másfél hónap alatt, amíg külön leszünk, majd kiszeretek belőle és amúgy ettől én is félnék más esetben, mivel ha eddig külön voltam valami barátomtól, mondjuk egy-két hétig, néha tényleg úgy éreztem, hogy elmúlt az érzelem, vagyis hát igazán sosem hiányoltam őket. Nagyon ritkán. Szóval amúgy ez a hiányérzet elég új nekem. De nem tetszik. Mert tisztára fáj.
Most csináltam egy csomó narancsból meg grapefruitból meg citromból és gyömbérből valami csodaturmixot, anya olvasta a neten, hogy ez milyen jó, hát remélem finom. Mondjuk rossz nem lehet, külön-külön minden összetevőjét szeretem. Pedig régen a gyömbért utáltam amúgy.


 Zellerszár snack *.*
 elvoltamXD

hihi!

Annyira jók ezek a hálószobák, tuti valami ilyesmink lesz, majd összerakjuk a nekünk valót xd






Amikor a szerelmemmel elmegyünk vásárolni :


hát nem ééééééédes????

pppppuszii2.jpg 

mindig<33333 kis mesesajtom:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése