2015. március 25., szerda

Huszonharmadik bejegyzés

Hát az utóbbi napok nagyon hamar elrepültek, leszámítva az iskolában töltött órákat. Mondjuk, múlt héten még az is elég gyors volt. Igazából már nem is lakok otthon, minden nap a szerelmemmel fekszem meg kelek, és szerintem ez így tökéletes, itthon már el sem tudnék aludni.Amúgy az a rossz az egészben, hogy híztam egy csomót, mert Gyuri állandóan etet mindenféle sütivel meg csokival, tegnap este is mcflurryt ettünk a mekiben, pont hisztiztem, és büntetésül dobált a jégkrémmel, mindenem tiszta olyan lett, még a szemembe is belement
De végül is, azt mondja neki így tetszem, pedig kajak van rajtam vagy öt kiló plusz.
Hétfőn tesi órán árulta el, hogy nem is április végén költözik ki németbe, hanem már most, JÖVŐHÉTEN, én meg nem tehettem róla, elkezdtem sírni, utána zokogni, olyan aranyosak voltak a többiek, hogy próbálták vigasztalni!<3 De úgy éreztem, hogy mindjárt meghalok. Mit fogok csinálni nélküle ? Hogy fogom kibírni, hogy majdnem három hónapig nem látom őt majd minden nap ? Az rengeteg idő és annyi minden változhat ennyi idő alatt. Én nagyon nagyon szeretem őt, és ha ez igaz szerelem, akkor elmúlni sem fog pár hónap alatt, szóval ebben nagyon bízok, még hát őfelőle meg aztán főleg. Én végig tudni fogom, hogyan érzem, de abban sosem lehetek majd biztos, hogy ő igazából mit érez vagy mit nem, még ha le is írja nekem mindennap, akkor sem ugyanolyan.
Nagyon sírtam szinte egész nap, neki meg persze rossz volt így látni engem, mondta ezerszer, hogy mennyire szeret és én vagyok neki az igazi, és majd kimegyek én is az érettségi után, és utána örökre együtt leszünk ! Nagyon édes, de még olyan távolinak tűnik ez az egész. Ez az idióta érettségi idegesít nagyon, MIERT PONT MOST VAN, vagy miért nem lehet előre hozni sürgős esetekben?xd És miért húzzák el ezt ennyire ? Május elején az írásbelik, június közepén a szóbelik. Nem lehetne ezeket egyszerre ? Én például úgyse tanulok rá semmit. Az nem rám vallna. Eddig is megúsztam mindent az életemben készülés nélkül.
Jövőhét közepétől meg tavaszi szünet, de mivel azon a héten távozik a szerelmem az országból, arra a három napra betegszabadságot veszek ki, csak nem tudom, mit adjak be az orvosnak, hogy mi bajom van. Múltkor megszívtam, mikor megkértek, hogy pisiljek bele egy pohárba a mosdóban, én meg ott agyaltam, hogy szórjak bele homokot vagy valamit, hogy azt higgyék fertőzésem van, de még én sem vagyok ekkora hülye azért. Szóval közölték, hogy teljesen jó meg egészséges meg minden fasza aztán viszontlátásra. Na mindegy, majd kitalalok valamit. Ténylegesen beteg lenni az meg nem akarok. Elég volt a legutóbbi felfázás. Mondjuk úgy, egy életre.
Amúgy már alig várom nagynénimék esküvőjét, olyan szép kis meghívójuk van. Olyan jó lesz majd, nagyon nagyon szép ruhát veszek és jó lesz az egész családot ilyen díszben látni. Meg együtt inni és táncolni. XD remélem Gyuri pont hazajön akkorra és el tud kísérni.*-* ANNYIRA ÁLOM LENNE ! Másnap meg költözés Németországba <3333333 Ah, csak legyen már.


anya a legügyesebb ! pedig nem is cukrász, hanem egy csudijó fodrász :DD
Bezzeg az én fondantrózsám olyan lett, mint valami elcseszett nárcisz.

Klaudiék esküvői meghivója! Én pályázok a csokorra :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése