2015. február 24., kedd

Huszonegyedik bejegyzés

happy.jpg  
Olyan nagyon boldog vagyok most!
A szörnyű sírós vasárnapom után még a hétfő reggelem is hasonlóan telt, a suliban is majdnem elbőgtem magam, tiszta gáz lett volna, de hát na, eléggé készen voltam. Plusz attól féltem, hogy Gyuri rájött, hogy annyira nagyon jó kint lenni, hogy egyedül is ellene és én már nem is kellek feltétlenül oda, pedig azelőtt azt mondta, egyedül el sem indulna, csak velem. Meg arra is gondoltam, hogy talán kiszeretett belőlem vagy annyira nem is hiányol engem.
De aztán tegnap késő este hazajött, és mindenféle ilyesmi aggodalmam elpárolgott, mert NAGYON-NAGYON SZERET ENGEM, és én is őt, szóval megnyugodtam teljesen. Ami jó még, hogy csupa jó híreket hozott és hamarosan magunk mögött hagyhatjuk ezt az országot ÖRÖKRE *-* És együtt meg még jobb lesz minden. Csak elég bonyi kijutni, meg nagyon kell a nyelv, szóval nyárig elég jól meg kéne tanulnunk. Még jó, hogy olyan könnyen tanulom a nyelveket, és szerintem amúgy ő is.
Akkora hülye voltam, hogy ilyenekre gondoltam, hogy talán már nem is akarja, hogy én menjek vele. Azt mondta, kiszámolta és 23 éves korunkra már kitudnánk fizetni egy naaagy lagzit. Hát nem cuki ?:D Mikre nem gondol!
 hhh.png

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése