2015. január 16., péntek

Negyedik bejegyzés Zsinitől

Olyan hatalmas hülyeséget álmodtam, bár mostanában ez jellemző rám, aminek tisztára örülök, mert eddig sose emlékeztem semmiféle álmomra. Gyuri amúgy szinte mindig benne van, de legalább ebből tudom, hogy tényleg szerelmes vagyok, ami megnyugtató, mert nálam ezt sose lehet úgy igazan tudni. Szóval álmomban kergetett egy tigris az utcán, mire én felmásztam egy fára, így megmenekültem. Közben elmentünk anyával edzeni és Gyuri megvárt, míg végeztem, de aztán újra csak az utcára kerültem, ahol már egy nőstény oroszlán kezdett üldözni, én újra a fára másztam, de az oroszlán már tudott fára mászni, azután meg felébredtem. Egyből nyúltam a telefonomért és beírtam a keresőbe, hogy álomfejtés tigris oroszlán, egyértelmű választ kaptam : szexuális bujaságra, vadságra utal, erősen hangsúlyozott férfiasság, nőiesség. Hm, hát ez teljesen érthető. 
Az a durva, hogy Gyurival mindig hasonlót is álmodunk. Na jó, nem annyira lepődök már meg az ilyeneken.:D 
Reggel anya kocsival behozott suliba, ilyenkor éppen hogy beérek, mert annyit szenvedünk reggelente, de még így is jobb, mint a buszozás, amire sokszor fel sem férek, ami felháborító, mert hát minek fizetek akkor a bérletért. Na mindegy, ma nem is kellett volna annyira sietni, mert elmaradt az első órám...elvileg a tanár tegnap este küldött EMAILT az egyik osztálytársamnak, hogy nem lesz ma első óránk, hát basszus, még jó, hogy nem postagalambbal küldte. 
Úgy örülök, hogy hétvége jön végre már, kipihenhetem magam. Holnap meg megyek a szerelmem meccsére, remélem Vivi eljön velem, bár még nem kérdeztem,de biiiztooos mert imád!:$ 

Az álmooooom<3 😍

Na, igen...


Suliban :( 

Bizony ! *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése