2015. január 15., csütörtök

Harmadik bejegyzés Zsinitől

Ma sajnos otthon fogok aludni egyedül. Az egyedül azt jelenti, hogy macskákkal és Medve úrral körülvéve, de a lényeg azon van, hogy Gyuri nélkül. :( Csak hát anya nincs hozzászokva, hogy hétköznapokon nem alszok otthon, meg nem is helyesli, szóvá szokta tenni, de tudom mit csinálok, nem vagyok már tizenöt éves.
Nem is gondoltam volna, hogy valaha ilyenen fogunk veszekedni újra. Tiszta nosztalgikus volt. 
Azt viszont tényleg sajnálom, hogy így kevesebbet beszélünk...
Ma rövidített órák voltak a suliban, fél tizenegykor végeztem, aztán mentem haza és aludtam egy órát, mivel nagyon nem vagyok mostanság kipihent, ami nem csoda, mert Gyurival hajnal egy-kettőig fent vagyunk, aztán ő reggel felrak a buszra, és alszik tovább vagy délig, de nekem meg az iskolapadban kell kialudnom magam, ami lehetetlen vállalkozás. Kíváncsi leszek amúgy a félévi bizimre, nem mondanám, hogy megerőltettem volna magam tanulás téren.
De az év vége nagyon fontos, úgyhogy több időt kell szánnom rá, mondjuk holnaptól. XD 
Amúgy egyetlen újévi fogadalmat tettem, mégpedig azt, hogy ha jön a tavasz, elkezdek otthon FUTNI járni. Ez a futás dolog még mindig nevetségesen nem megy nekem , és ez egyszerűen NEM MARADHAT ÍGY! Még azt a retkes 12 percet se bírom lefutni tesi órán.
Amúgy én soha többet nem akarok karácsonyt, ha mindig így behízok alatta. Oké, nem az ünnep a hibás, hanem csakis én, de azért jól esik másra fogni. Kinezetre annyira amúgy nem is vészes a hízás, mérlegre állva viszont DRASZTIKUS.
De mától kezdve már teljesen visszafogtam magam, csak az eleje a nehéz a dolognak. Utána megszokom és már nem is fogom kívánni a csokit sem. Csak tartsak már ott ! Még szerencse, hogy amúgy kitartó vagyok. xd


Minden reggel.xD

Oh*-* Isteneeeeem <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése