2015. január 26., hétfő

Kilencedik bejegyzés Zsinitől

Csináltam egy új facebook fiókot, már olyan régóta akartam, de sajnáltam a régit a sok emlék meg hülyéskedés miatt, szóval sose vettem rá magam. Aztán említettem Gyurinak is neki meg aztán hogyne tetszett volna az ötlet, hiszen azzal van megáldva, hogy én túl sok mindenkinek tetszem és írosgálnak nekem mindenféle fiúk, ami igaz is, de többnyire nem reagáltam rájuk semmit, max a többiekkel jókat röhögtünk xD De még nem szoktam meg, hogy a kis szerelmem ennyire félt engem mindenkitől. 
Csak most meg mindenki azt hiszi, hogy az ő parancsára csináltam új facebookot, amikor senki nem tudna ilyenre rávenni engem,ha nem akarom. Emlékszem, egy volt barátom megkért egyszer, hogy csináljak egy teljesen újat, én meg nem akartam, szóval nem is csináltam.
Ma szokás szerint tiszta unalmas volt a suli, a kötelezően ajánlott matek korrepetálásról pedig eljöttem, szóval most vagy végig szívatni fog a tanár, vagy elfelejti. 
De lehet, hogy fogadok cserediákot! Méghozzá németet! Tök jó, mert csak ilyen négy napra kell. Még ha utálom is, akkor is kibírható négy nap. De azért remélem jó fej lesz és megmuthatom neki, Debrecen mennyire UNCSIIII ... Tiszta szégyen ez a város, komolyan. Nem lehet itt semmit csinálni. 
Gyurival teljesen ráfüggtünk a Szökésre, hajnalokig nézzük, csak hát ha én fekvő helyzetbe kerülök, általában nehezen maradok ébren, szóval az utolsó egy-két részt mindig átalszom, aztán másnap meg le vagyok maradva és csak kérdezgetek és kérdezgetek. Nem baj, az én kis drágám türelmes.
Valamelyik nap is bealudtam picit a sori közben, és álmomban csapkodtam a párnát kicsit a tenyeremmel, mint a Bambiban a nyuszi a talpával a földet, annyira vicces volt , arra ébredtem, hogy Gyuri nevet rajtam.
Olyan hülyeségeket csinálok néha álmomban. Mondjuk az az alap, hogy dünnyögök, nyögök, meg beszélek. Anya kiskoromban mindig azt mondta, soha ne csaljam meg majd az uramat, mert még álmomban elkotyogom neki. De most is hasonlóképp felelnék, mint öt évesen: távol álljon tőlem a megcsalás fogalma!
Bár azt veszem észre, manapság már megszokottá vált. Brr. Szégyen és gyalázat!

Levike nem díjazta, ahogy énekeltünk neki a szülinapján xd

Pusziii

Tesós<3


jajjdee imádjuk egymást *_*

Nem hittem el, hogy létezik
Akit így lehet, és így szeret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése