2015. január 19., hétfő

Hatodik bejegyzés Zsinitől

Tegnap elmentem edzeni a konditerembe, de hamar végeztem, mert csak vállaztam, azután meg a futógépen szenvedtem picit, de amúgy sem értem, mit akar tőlem az a pultos csávó, mikor tudja, hogy barátom van, szóval nem vágom, miért próbál közeledni meg nyalizni állandóan. Én aztán soha nem vagyok bunkó az emberekkel, pedig kéne. Kezdek rájönni, hogy a legtöbbjük csak abból ért. 
Edzés után mentem nagynénimékhez, mert sütött nekem meg tesómnak tejbegrízes palacsintát, még most ettem először, de nem rossz amúgy. Bár a nutellás-banános a legjobb mindörökké!<3
Utána mentem ki a szerelmemhez, aki teljesen ki akadt, mert tiszta cigiszagú volt a hajam meg a pulcsim, hála nagynénimék lakásának, és elkezdte mondani, hogy mossam meg a hajam, mert ő úgy imádja az illatomat és így olyan mintha nem is én lennék. Mondtam, hogy pár órája mostam hajat otthon, de addig erősködött, hogy csak megmostam újra...De legalább ő szárította meg. xD
Elterveztük, hogy a hófordulónkon elutazinl wellnessezni, ki is néztünk egy szállást Gyulán meg minden, de ma meg kiderült, hogy valószínűleg akkor fog elutazni németbe, mivel ott fog majd focizni és megnézik vagy valami ilyesmi. KÉT HÉTRE MEGY EL. Bele fogok halni xdd
Egy napot se bírok ki anélkül, hogy lássam.
Ma nem alszunk együtt, mert hát azért néha otthon is kell lennem, de azért találkoztunk, elmentünk a Fressnapf-ba és kinéztük a jövőbeli kutyáinknak a fekhelyét.xd

 Ilyen házat szeretnénk majd egyszer Gyurival.:$ Csak ezeknél mondjuk sokkal kisebbet. Úgy imádom, hogy mindenben egyetértünk.*-*
 De szeretem a crossfit edzést! Legkeményebb, de olyan jól érzem magam utána mindig.:D Meg büszkének!

 IMÁÁÁÁÁDÁÁÁÁS:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése