2015. január 21., szerda

Hetedik bejegyzés Zsinitől

Már két napja nem alszok, szóval halálosan kimerültnek érzem magam. Az okok a következők: tegnapelőtt rosszat álmodtam, és utána képtelen voltam visszaaludni, meg Zizi amúgy is állandóan próbált rám feküdni mert szeretethiányban szenvedett, aztán ő sem egy könnyü macska... Amúgy azt álmodtam, hogy Gyuri szakított velem és sírtam a fürdőszobában, felébredtem és egyből írtam Gyurinak hogy milyen rémálmom volt, és ő is pont akkor írt,hogy ő is rosszat álmodott! Bár meg sem lepődünk már, állandóan ugyanarra gondolunk, meg ugyanazt álmodjuk kb. Tegnap már nála aludtam, csak most meg az volt a baj, hogy hajnal kettőig beszélgettünk, nem figyeltük az időt.xd
Most meg itt ülök a suliban és alig bírom fenntartani a fejemet. Mindjárt írunk angolból is, fogalmam sincs miből, de úgyis tudni fogom biztos.xd Nagyon lassan telik ez a nap, haza akarok menni, álmos vagyok meg éhes!:(

Tegnap volt uncsimnak, Levinek az ötödik születésnapja, tiszta durva, hogy ilyen gyorsan telik az idő. Tegnap játszottam vele egy kicsit kocsisat (még mindig jobb annál, amikor Transformerseset kell játszanom vele és átalakulgatnom járművekké mindenféle hangok kiadása közben) és azalatt meg beszéltünk nagynénimmel az esküvőről, meg hogy milyen lesz a koszorúslány ruha, juj, tisztára izgulok, már annyira várom azt az álomesküvőt! Előtte meg lesz egy jó kis leánybúcsú, húhú.*-*
Jövő héten egész jó lesz a suli is, mert csütörtökön és pénteken sí szünet!!!! Viszont akkor fog elutazni Gyuri. Na, azt nem várom.
Istenem, annyira remélem, hogy ez nem csak fellángolás, amit érzek. Teljesen más, mint eddig bárkivel, és azt tudom viszont, hogy az előző kapcsolatom csak egy fellángolas volt, igaz szerelemre nem annyira tudok visszaemlékezni, holott az első pár hónapban határozottan úgy voltam vele, hogy szerelmes vagyok. De hamar kiderült, hogy az egész jövőnket teljesen máshogy tervezzük.xd
Egész nap zenét hallgatok fülesen meg fetrengek a padokon. Fuu, de unom már a sulibajárást. 

 Azért mégse panaszkodhatok annyira, ha már van időm fetrengeni a suliban. Rosszabb is lehetett volna a mai nap, például, ha minden szünetben házit kell másolni vagy tanulni a következő órára. Fő a pozitiv gondolkodásmód!
Ezen tökre látszanak a szeplőim. Gyuri mindig emlegeti őket...Pedig már majdnem megbékéltem a létezésükkel...

Vakut kap az arcába az, aki nem hagy engem aludni! :DD♥

Ilyen kutyink (is) lesz majd, ha összeköltözünk*-* :

http://m.cdn.blog.hu/sz/szobacirkalo/image/francia-bulldog-csipkerozsika.jpg
http://www.whidbeyweddingflowers.com/wp-content/uploads/2013/07/130422_PHE_WM_011.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/5a/28/b6/5a28b6cbed8155a1901d3886f074948f.jpg
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lzpeftUxjG1qbxpeso1_500.jpg

Kutatod a szépet,akarod az elmúlt időt. Idegen az út a lábad előtt. Te vagy aki megleptél,nem számítottam Rád, De amikor Rám néztél,éreztem nincs tovább, Veled jön a kezdet,légy a végső állomás, Maradj még egy életen át!

2 megjegyzés:

  1. Ez fura! :O Én is, és a párom is ugyanezt álmodta, mint ti, hogy elhagytuk egymást.. Biztos volt valami a levegőben. :D

    VálaszTörlés
  2. haha, érdekes!:D lehetséges:DD

    VálaszTörlés