2016. március 14., hétfő

3 évvel ezelőtt

Te jó ég, hogy néztem ki! De imádtam ezt az időszakot (is). Elviselném újra egy kis ideig. :D
Olyan sok szép emlékünk van....Mint azon az estén, mikor az alábbi képek készültek...Nyitjuk ki a narancslevet, de annyira tele volt, hogy közben kilöttyent, mire valaki megjegyezte, hogy : De legalább nem spórolnak.
Így ez lett az este mondata és mindenre ezt válaszoltuk, ezt kérdeztük, ezt kiabáltuk, ezt vetettük fel, ezt jelentettük be.XD de legalább nem spórolnak!

 KALÓÓÓÓZ :DDD
 duplán fúj : én és vodkanarancs 

 Mennyit pózoltunk aznap este ezzel a már nem is emlékszem mivel tömött táskával xd

 egy cuki másnap reggel

 Vajon életünk során hány partifotót csináltathattunk? Mind meg van bánva.xd
De volt ennél például tízmilliószor gázabb is.
Emlékszem egyszer egy Alekosz kinézetű csávó megkért minket, hogy csináljunk mér vele egy közös képet, hogy féltékennyé tegye a feleségét, aki megcsalta. Bár akkor még nem volt ismert Alekosz, lehet, hogy ő volt.XD


úristen, ezt meg az Ibolyában kommenteltem ki Vivi telójáról!
-Fruzsi...
-Hm?
-Semmi!
-Ajh...
-Hallod
-Mondjad
-SEMMI.
-....
-Képzeld amúgy
-Na
-Semmi.
-Hallod Vivi
-Hm?
-Semmi.


4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen ezt igy itthagyja?????XD szerzo vokk*.*
      Ezek a kepek katasztrofalisak!!!!xdddd De annyi baj legyen!❤❤❤❤

      Törlés
    2. Magadrol bezzeg nem raktal taskas képet pedig vannak àm jók 😂😂😂

      Törlés
  2. XDDD sorry!!! Rolam eleg gaz az az egy is...
    de tudom nekem is megvannak :(XD

    VálaszTörlés