2016. március 9., szerda

16 nap és Magyarország

Gondolom azért, mert tegnapelőtt éjjel egy percet sem aludtam, ma reggel meg úgy elaludtam, hogy csak na. Pedig korábban akartam kelni, mert takarítani akartam. Rekord sebességgel ettem, öltöztem, ki és bepakoltam a mosogatógépet, felsepertem, behajtogattam a szárítóról a ruhákat, miközben készülődtem.
Tegnap elmentünk a városházára Meldebescheinigungot csináltatni nekem, mert kell egy három hónapnál nem régebbi példány az új telóm kihozatalához. Ha végre hívnának már, hogy megjött a telóm,  végre van újra ebből a színből.  Dehát sose hívnak már. :( Igaz, azt mondta, egy hét, és pénteken telik le. Még csak szerda van.
Ha ma az apum elutalja a pesti nőnek az előleg árát, akkor 100%-osan biztos lehetek abban, hogy a kis fekete uszkár az enyém lesz. Boldogság!!!!
Már annyira várom.
Már csak egy Air Max Thea kellene a boldogságomhoz, de nem akarok ilyen rohadt sokat költeni már ebben a hónapban... Új telefon, kiskutya, orvosi költségek neki, útlevél, chip, nekem is orvosi költségek mert megyünk fogorvoshoz ( :'( ). De amúgy egy Adidas cipő is tetszik, az csak 21 ezer forint,  szóval ha nem találok addig jobbat, akkor megveszem azt.
Voltunk még tegnap a városban,  pont lecsesztem Gyurit, hogy amúgy jó bunkó, annyit se mond nekem, hogy boldog nőnapot, mire azt mondta, pont most akart venni nekem valami ajándékot, de én mindig elrontom a meglepetéseket.xD És amúgy tényleg mindig. Na, mindegy.
Szóval kaptam tőle egy pénztárcát. *.* Olyan cuki az én kis szerelmem. ❤
Közben eszembejutott,  hogy anyával is találkozok otthon, első nap csinálunk egy csajos napot, tiszta jó lesz, de Valentin napon volt a szülinapja, úgyhogy vettem neki tegnap egy ezüst fülbevalót.
Ő meg azt mondta,  karácsonyi és névnapi ajándékként belefizet a kutyusomba! Szupiiii!
Vettem magamnak még kettő atlétát, Gyuri meg egy tökjó pólót magának, utána bementünk még kaját venni, meg hozzávalókat a vacsihoz. Csináltam laskagombás paprikáscsirkepörköltöt, ennyi a diétámnak.  Na jó, nem igaz, mert kókuszzsírral csináltam,  tápióka keményítőporral, lisztmentesen, szóval csak a tejföl ami hízlal benne. Meg köret nélkül teljesen oké.
Kajálás után elmentünk a kondiba, de nekem pont elkezdődött ez a két nap havonta, amikor úgy fáj a hasam, hogy csak ülni meg feküdni bírok. Inkább feküdni. Szóval nem igazán erőltettem meg magam. Majd ma megpróbálom estére hátha jobb lesz.

 Ilyen kéne nekünk, úgyis Jóbarátok fanok vagyunk. Azt se tudom már életemben hányszor néztem meg az összes évadot. Mostanában úgy csináljuk, hogy megnézzük németül is azt a részt, amit előtte magyarul.  Tök jó tanulás módszer.

 Az új ajándékom!  Minden lány felrakta szinte, hogy mit kapott nőnapra, leginkább ugye a vágott virág a szokás, még jó, hogy Gyuri tudja, hogy én nem örülök egy virágcsokornak. Egy szál rózsa hébe-hóba belefér, meg jólesett, viszont egy cserepes virágtól vagy sima zöld növénytől táncra perdülök meg természetesen valami csajos és szép ajándéktól, mint például ez a pénztárca, vagy múltkor a Remington kúpvas, vagy előtte a sminkek meg körömlakkok, parfümök, ilyenek.
Ah, ez is annyira jó. Fehérjével dúsított krémes joghurt, cukor nélkül juppiiii❤🎉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése