2016. február 19., péntek

Már megint esik a hó


Arra kellett kelnem, hogy szakad kint a hó. Hát ezt nem hiszem el.
Tegnap délelőtt otthon takarítottam, hajat mostam, aztán főztem meg sütöttem sokfélét (rántott camembert, rántott húst, Zsoltikának Chicken mcnuggetset,  sültkrumplit, tejszínes mustáros csirketokányt, szóval így el is ment a délelőtt. De legalább Zsoltika segített teregetni meg elmosott kettő darab tányért. Tegnap meg tárkonyos levest főztem és lereszelte a hagymát, bár ez a minimum.xD
Tegnapelőtt este mondtam neki hogy jöjjön velünk a kondiba, de tiszta álmos volt már, szóval csak ketten mentünk Gyurival. Még több kilóval nyomtam fekve hurráááá de úgy fáj a mellem meg a karom, hogy felemelni se bírom.
Aztán nagy nyugiban megyünk haza, erre zárva van a nagykapu. Na ne. Olyankor egy hatalmas kört kell menni, hogy bejussunk hátulról. De inkább úgy döntöttünk, hogy átmászunk a kerítésen. XD Vicces volt.
 De aztán tegnap este, miután végeztem a munkában (aznap egy Tayfun nevű embernek csináltam Kundenkartet, hát majdnem elröhögtem magam) mentünk kondiba és Zsoltika is bejött.  Mondtuk neki, hogy alig lesznek ilyenkor már, de akkor is tökre izgult. A hasazást én vezényeltem szokás szerint, Zsoltika majdnem bírta úgy, mint én, mire Gyuri már haldokolva megjegyezte, hogy bekaphatjuk.xd
Utána lábaztunk,  de úgy a felénél tesóm hisztizve odajött hozzám, hogy hát ezt ő nem bírja, hogy mások előtt edzzen. Amikor neki mindig mindenhol feltűnési viszketegsége van. Asszem, megvan az egyetlen hely, ahol nincs. Szerintem nem is jön többet.
De azért még ma megkérdezem, eljön-e velem, Gyuri úgyis edzésen lesz este.
 cukormentes ketchup,  végre ❤❤❤❤

 Zsoltika és a hasazógép

 Azért vettem meg ezeket az almákat, mert olyan csodaszépek. De az ízük nagyon rossz. :(




 Ez annyira jóóóóóó:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése