2016. január 28., csütörtök

Aktuális kedvenc gyümölcsöm az áfonya

 http://www.garciniacambogiaway.com/wp-content/uploads/2015/03/8755041502_e1905aa4d8_m.jpg
Olyan jó fej a főnököm,  annyira imádom. Igaz, hogy vannak hárman, de nagyrészt mindig ő jön pénzt tölteni a kasszába meg ilyenek, most meg adott csak úgy kilenc eurót nekem. Ja, meg jövőhónaptól új munkatársam lesz, Patrick (sajnos nem csillag Patrik :(xdd), ami azt jelenti, hogy többé nem kell 13 óráznom, csak félnapozni és azt is, hogy én vagyok a főnök az irodában. Hehe. Ezt is elértük.
Ja, és mondta Ninos, hogy mutassam meg a srácnak, hol a szemétlerakó és ne csak én vigyem ki a szemeteket, meg azt is hogy hol a porszívó, nehogymár csak én csináljam ezeket, amikor ő is pénzt kap a munkáért. Azt mondta, ha nem csinálja majd, akkor csak hívjam fel őt és egyszerűen kirúgja a francba, meg akkor is, ha akármiféle problémám adódik vele, egyből szóljak. Mondom, szerintem nem lesz probléma, és mondta, hogy szerinte se, de azért csak tudjam, hogy ő mindig a közelben van, bármikor hívhatom.
Amúgy a gyerek teljesen okés szerintem, csendes, a munkatársamnak, Dávidnak nyalizik folyton, de hát az legyen a legnagyobb gond. Ami szívás, hogy az elkövetkezendő három napban itt fogok ülni mellette, mert még mindig a betanítási időszakban van a héten, és most én fogom felügyelni. Fasza. Amúgysem olyan izgalmas ez a meló, de hogy még a munkát is elviszik előlem!  És filmet se nézhetek meg semmi, nehogymár rossz példát mutassak vagy valami. Ezeken a napokon az unalom fog kicsinálni azt hiszem.
Reggel nem működött az egyik igen fontos tévém az irodában,  ötvenszer újraindítottam mindent,  de akkor sem,felhívtam Dávidot, mire ajánlott egy módszert, de tudhattam volna, hogy akárhány éve dolgozik itt, egy bamba mamlasz,  sikeresen leállíttatott velem MINDENT, nem futott egyik tévé sem, egyik automata sem, a kassza rendszer sem, se internet, se semmi. Na mondom kurvajó.  Aztán addig nyomkodtam a gépet, hibaüzenet a Booxwarenek meg faszom, hogy kiírta, kér egy kis türelmet, aztán jó lesz. És igaza lett. Huh. De az a kisebb igen fontos tévém egész nap nem működött,  és most jött be a főnök és megmutatta hogy előző este valószínűleg Dávid elnyomta és újra kellett állítani, de am nem nagy cucc, semmi gond. Tök lazán vette, én meg stresszeltem itt miatta egész nap.  Na jó, nem egész nap, csak ha éppen eszembe jutott.
Amúgy Gyuri főnökéről kiderült, hogy tök jó fej, és megengedte, hogy februártól kevesebb óraszámban dolgozzon, heti ötször hat órát, ami tiszta jó, mert marad az edzések mellett talán rám is egy pici ideje!  Ja, és a főnöke meg a felesége állandóan zaklatják Gyurit egy vacsora miatt, ahova édesnégyesben szeretnének menni, ők plusz mi ketten. És Gyuri szerint fel akarják mérni, mennyire értem a nyelvet, mert munkát akarnak nekem ajánlani.  Mert a felesége is ott dolgozik amúgy, ő veszi fel a megrendeléseket meg válaszol az e-mailekre, de amúgy nem igazán sokmindent csinál a járkáláson és gép előtt ülésen kívül, és már nem szeretné ezt a munkát sem csinálni (amúgyis minek? Saját cégük van, a férje meg ráadásul pilóta is egyben.) Szóval a nő helyére keresnek valakit, aki az Apple gép előtt csücsül délelőttönként.  Amúgy jó lenne, mert Gyurival lehetnék állandóan hihi, meg együtt lenne teljesen a szabadidőnk, de hát na, csak később, mert még annyira azért nem biztos a nyelvtudásom, plusz nekem van munkám és nem lehet csak úgy itthagyni.
Pont most volt bent az egyik jófej vendégem, akivel felváltva németül meg olaszul beszélgetünk (XD) és mondta, hogy már olyan régen látott engem, mindig az a dagadt srác ült itt bent, szóval biztos mindig elkerült valahogy, meg hogy a másik irodában már ott van az az új magyar lány, szerinte csinos de a fogai...össze-vissza állnak és milyen szar lehet, ha valaki nem tud önfeledten nevetni, mert nincs egy szép mosolya.
Vajon rólam is ilyeneket mondhat?  Mármint a fogaimmal semmi gond nincs, de most na, akármi negatívat. Néha zsíros a hajam, mert lusta vagyok megmosni. :(
Valamelyik nap meg sepregettem össze a csikkeket az iroda előtt és az egyik vendég megjegyezte, hogy mi az, hogy mindig én csinálok mindent, a munkatársam Dávid meg csak terpeszkedik egész nap a székben és köhögi fel a slájmot.  Fúj.
És még Dávid mindig azzal jön, hogy őt mennyire szeretik itt a vendégek.  Mert van vagy három haverja, akik néha benéznek mikor én dolgozom és aztán "David ist da?".
Tegnap amúgy otthon edzettem egy kicsit, még jól meg is izzadtam, de otthon valahogy sose csinálom sokáig, pedig most rohadt jó edzőzenét találtam a YouTube-on.
Na, mindegy, mert ma reggel bepótoltam, reggel hét óra ötven perckor értem a kondiba és NEM VOLT BENT SENKI! Úgy megörültem.  Bezzeg tíz perc múlva már lettek egész sokan. Hátaztam meg fenekeztem kicsit utána mentem a Lidl-be felesleges nasikra szórni a pénzt (kedvenc hobbim) Szóval megjutalmaztam magam millió kajával, ha már ma egésznapozok.

 Áfonya, áfonya, áfonya ❤ ❤ ❤ imádlak!!!!!!
 Szoli után, tízezer szeplővel gazdagabban.  Még jó, hogy fél óra múlva eltűnnek. Bár már megbarátkoztam velük, szeretem is őket, de csak nyáron vannak jelen, meg ugye szolizás után.
Két napja újra nézem a Barátok köztöt,  hát igen, Gyuri még edzésen van, aztán ha már megfőz meg megsüt az ember,  utána nincs mit tenni. Nagyon gagyi a sorozat, de még röhögtem is rajta, mikor megláttam a lázadó Lucát például.  Hát isteni. Annyira szar, hogy már nevet is rajta az ember. Mondjuk régen is ez volt, főleg Timikén nevettünk, meg volt a Nomemory banda, amiért annyira rajongtak.xdd
De azért nézem csupán, mert nosztalgikus. Igazi Hungarikum!  Mint a túró rudi.
http://www.kevinmcgrew.com/wp-content/uploads/2014/07/coffe-the-truth.jpg
 Rá kellett jönnöm, hogy a kávé igazából méreg.  Lassan mérgez, de akkor is mérgez.  Nem kell! Második nap kávé nélkül. Tiszta energikus vagyok.
Amúgyis csak az ízéért ittam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése