2015. szeptember 17., csütörtök

17. 09. 2015.

 Szakad az esö es el sem all, jeeee, wir lieben Bayern! Na, mindegy, legalabb nincs hideg. Bar Gyuri este probalta büvölni a radiatort, de eleg furcsa, meg nagyon uj, szoval fogalmunk se volt, mit hogy kell, szerintem en jol tekertem be a vegen, de megsem fütött semmit. Meg van egy iranyito kütyü a falra rögzitve, a kijelzön azt irta, huszonharom fok van bent, jelzem, en nem faztam, Gyuri meg igen, ez maga a csoda, es volt ott egy gomb egy malacpesellyel meg ket összekoccano pezsgöspoharral. Rajöttem, hogy a fütes felvetelehez a poharak gombjat kell nyomni, a levetelehez meg a sporolos malacperselyt. De akkor sem melegedett a radiator, szoval tudja a hupi, hogy mi van. Lehet majd a föberlö kapcsolja be központilag.
Tegnap kellemes meglepetes ert, mert delutan ötkor bejött egy valto, hogy menjek haza nyugidtan, ö majd lesz estig. El se hittem, csak alltam ott, mint egy hülye, mire leesett, hogy tenyleg elmehetek haza.
Kihasznaltam az idöt, elmentem a dm-be venni hajsampont, tusfürdöket, fültisztoto palcikat meg ilyeneket. Sajnos most is remenykedem benne, hogy ma is igy lesz, ötkor betoppan valaki, hogy menjek csak haza nyugodtam. Igy most csalodni fogok nagy valoszinüseggel, de hat volt mar ilyen.
A lenyeg, hogy vasarnapra szabadnapot kertem, remelem meg mindig ugy is van, hogy aznap szabad vagyok. Aznap Gyurinak meccse van, es szeretek elmenni a meccseire es ö is szereti, ha ott vagyok. Csak ne legyen farkasordito hideg.
Elkezdtem olvasni egy nagyon jo könyvet valakinek a tanacsara, igazabol semmi hasonlo temaju es felepitesü könyvet nem olvastam meg, mert eddig unalmasnak talaltam öket. Konkretan a penzröl, a gazdagsagrol szol, egy utmutato ahhoz, hogy könnyebben elerjük azt, amire vagyunk: nem alkalmazottkent, munkaval tengetni a hetköznapokat, hanem sajat ceget birtokolni, sajat vallalkozast inditani. Ez nekem mindig is vilagos volt, hogy többre vagyok hivatott, minthogy alkalmazott legyek. Most megis az vagyok!
Bar ez nem lehet problema, mert penzt kell gyüjtenem valahogyan az alapokhoz. Es meg kell tanulnom, hogy a szegeny emberek dolgoznak penzert - a gazdagok a penzt dolgoztatjak a maguk javara.

Az élet a legjobb tanár. Az élet általában nem beszél hozzád. Csak lökdös ide-oda. Minden lökéssel azt hozza a tudomásodra, hogy "ébredj fel! Valamit meg akarok tanítani neked." 

Elkezdtem egy masik könyvet is, a Tronok harcat, hihi, csak mert tetszik a sorozat, es mert otthon internet hianyaban nem tudom nezni, es mert könyvben egy csomo minden sokkal jobb vagy legalabbis ugyanolyan jo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése