2015. augusztus 11., kedd

11.08.2015.

Szerintem eddigi életem alatt soha nem telt még ilyen gyorsan az idő. Félelmetes. Mi van, ha mostmár mindig ilyen lesz? Mondjuk, anya azt mondta régebben, hogy majd ha meglesz az első gyerek, na onnantól durván rohanni fog az idő. Ne már, nem akarom. Mármint gyereket azt majd igen, de ne szaladjon már el így minden.
Anyát amúgy fogom látni 29.-én, egyrészt mert ad valamennyi pénzt az új lakás kivételére, másrészt meg amúgyis látni akar meg én is őt, mert nagyon hiányzik! De remélem, ha elválunk utána nem lesz nekem megint olyan borzalmasan rossz magányérzetem, mint most volt. Mondjuk, akkor már dolgozni fogok, a városban fogunk lakni és CSAK KETTEN leszünk, nem idegesít majd minket ez a két nyávogós, hisztis gyökér.
Anya azt írta, jó úton haladunk, mondtam, hogy szerintem is, de tényleg igaz, hogy apró lépésekben kell menni az úton. Gyurival már megvan a célunk, Aschaffenburg után már Frankfurtban fogunk lakni!
A szembeszomszéd amúgy magyar, de már ezer éve itt kint él és felajánlotta yurinak, hogy elviszi őt az Aschaffenburgi focicsapatba, hogy megnézzék. Gyuri azt mondta, még formába jön, de szeptember-október körül mehetnek. Szóval ez kirááály, mert én tudom, hogy úgyis azt mondják majd, hogy kelleni fog, mert tehetséges és elszánt. Amúgy nem tudom írtam-e, mi volt a szerencsesütinkben, amit kaptunk az ázsiaiaktól? A Gyuriéban az állt, hogy "A neved egyszer híres lesz." Na, ő pont erre vágyik a focival kapcsolatban. Az enyémben az állt, hogy hasznosítsam az információkat, amiknek a birtokában vagyok. Még nem jöttem rá, hogy pontosan mire céloz, na de majd, vagy maximum majd utólag.
Fúú, de alig várom már, hogy elköltözzünk kettesben! Már nem sok nap van hátra, plusz ebből három nagyon jó lesz, mert Gergőék elutaznak Hollandiába drogozni. Amúgy állandóan azzal menőznek, hogy mennyi kokót szívnak otthon mindig meg ilyenek. Akkor ezért olyan hülyék ezek itt, biztos elvonási tüneteik vannak.
tegnap bejelölt valami srác, nem jelöltem vissza, erre írt, hogy helló, megkérdeztem mit akar, azt mondta, egy kis segítségre lenne szüksége, mert ő már öt hónapja kint van Aschaffenburga és nagyon be akar már chill-ezni, de senkitől nem tud cigit venni. Öh, soha közöm nem volt a füves cigihez, de még a rendeshez sem, nem is írtam vissza inkább semmit. Gyuri hazajött este, megmutattam ezt neki, aztán persze egyből én voltam a hibás, hogy minek írtam vissza, hát ennyire hülye vagyok, hogy nem látom, hogy csak valami indokot keresett, hogy beszélgethessen velem ? Még mindig tartom magam a véleményemhez, hogy ez nem igaz, és nem vagyok hülye. De mindegy, nem is számít, jól összevesztünk, a kezdődő éjszakai viharban elrohantam messzire az erdőbe, Gyuri félóráig keresett mindenfelé, aztán elkezdtem félni, mert nagyon sötét lett, és arrafelé sok az állat, szóval visszasétáltam a parkolóba, és leültem egy fa alá. Nem zavart, hogy óriásiakat villámlott, csak nem akartam megázni.
Gyuri szaladt le a kocsijához, hogy valahol messzebb is keressen engem, de meglátott a parkolóba, szóval megfogta a karom és felvitt a házba. Aztán még egy darabig nem szólt hozzám, én se hozzá, nagyon rosszul éreztem magam, mint mindig, amikor veszekszünk. Fizikailag is tiszta rosszul lettem, mire aggódni kezdett és nagyon édes lett.
Aztán végülis kibékültünk meg hát én nem tudok haragudni rá sajnos. Semennyire.
Annyira szeretem! De tényleg annyira, hogy ő tud engem a legboldogabb tenni de a legnyomorultabbá is, ha esetleg valami olyan történne. Még szerencse, hogy ennyire imád engem ő is. A hülye hisztijeim ellenére is, amiket azután műveltem, hogy elment anya. De amúgy szerintem mind csak a gergőék miatti idegeskedés miatt volt. Hála Istennek, mostmár teljesen leszarom őket és csak sajnálattal tekintek rájuk. Olyan viccesek amúgy. Jancsi mondta, hogy jövőhét hétvégén majd elmegy bulizni Gergővel és majd felszed egy jó kis orosz csajt. Erre felröhögtem, de nem tűnt fel neki, hogy azért volt, mert annyira tudom, hogy soha életében nem merne odamenni egy lányhoz sem. Pont az ilyeneknek van ekkora pofájuk, hát milyen ez a világ.
Amúgy megnézette velem a Gyűrűk ura mindhárom részét és amúgy nem is olyan rossz. Ma jönnek a Hobbitos filmek.

 sose akar velem képet csinálni :( 
 
kiskacsa fürdik
hát basszus, tényleg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése