2015. február 15., vasárnap

Tizenhatodik bejegyzés

Tegnap volt anya negyvenegyedik születésnapja. Olyan büszke vagyok rá, hogy ilyen szép és még mindig tud úgy ragyogni, mint a nyári nap. Pedig ha valaki szörnyű dolgokon ment/megy keresztül, akkor az ő. Mondjuk, meg is látszik rajta, mert újabban sokszor rossz kedve van, olyankor meg elviselhetetlen és semmi kedvem hozzá, de ha belegondolok, ez abszolút érthető. Remélem (eddig úgy néz ki) valami nagy változás fog bekövetkezni az ő és a mi életünkben, nem örülök, hogy talán újra költöznünk kell a nagy semmibe, de mégis lehet, hogy jobb, mint ez. Utálom őt így látni. Azt szeretem, ha mosolyog, viccelődik, dúdolgat, felnyávog valami hülyeség miatt.:D
Na, mindegy, a szülinapjától eltekintve Valentin nap is volt, úgyhogy míg anya sütötte magának a diétás tortáját, én meg Gyurinak alkottam csokis-kókuszos tortát. Anya segített, szóval nem olyan meglepő, hogy még jó is lett.xD
A suliba meg valami szívküldi szolgálat volt, ( nem is tudtam rólaxd ) és kaptam két levelet valami titkos hódolóktól, hát elég vicces, mivel senkivel se beszélek a suliból az osztálytársaimon kívül.
Én kaptam Gyuritól egy nagy rózsacsokrot meg szív alakú dobozban sok epret.*-*  Éjszaka betortáztunk meg epreztünk, ha az edzőm látta volna, biztos szívrohamot kap xd
AJJJ ANNYIRA DE ANNYIRA SZERETEM, ELMONDHATATLANUL, ÉN MÉG NEM SZERETTEM ÍGY SENKIT! És ma hajnalban el kellett búcsúzzak tőle, mert elindult Németországba.:(
De csak vagy nyolc napot lesz, mondjuk, mikor ebbe belegondoltam tegnap, elkezdtem sírni. Pedig én aztán nagyon ritkán sírok. Most meg egy ilyen miatt, mert nem látom őt egy ideig. És ráadásul még akkor ott is volt!!!! Mi lesz itt később, na ebbe inkább bele se gondolok.
De azt mondta, hogy lehető is fog sírni, mert annyira fogok hiányozni neki.:( De ő legalább el lesz foglalva.


PhotoGrid_1423923354234.jpg 
Szerelmemneeek♥♥
PhotoGrid_1423924255040_1.jpg
IMAG0213_1.jpg 

anya diétás mákos-meggyes tortája:D
 IMG_1550041217546370.jpg 

Kincsem tudja, miért ez a kép:P

PhotoGrid_1423993361656_1.jpg 
legcukibb a világooooon


ezt annyira de annyira imádom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése