2015. január 31., szombat

Tizenegyedik bejegyzés Zsinitől

Tegnap este Vivi itt aludt, megnéztük tesókámmal hármasban, romisan összebújva a Köpök a sírodra című filmet, az elején csomót röhögtünk rajta, hogy mennyire gagyi, de a végén már tisztára rosszul éreztük magunkat, azért elég megrázó egy film. :| Egyszer nézhető volt, az a lényeg.
Másnap meg mentünk be busszal, de elnéztem a hétvégi buszjáratokat (upszi) és várnunk kellett vagy tizenöt percet abban a jéghideg szélviharban, bár hasznosan töltöttük az időt, mert csináltunk jó sok gáz képet. Aztán mentem kondiba, utána nevelőapámnak könyvet és gyertyákat venni a szülinapi Somlói tortájára ( omg, ISTENI volt ) azóta meg itthon fetrengek, mert úgy telezabáltam magam, hogy meg se bírok moccani. Pedig pisilnem kell.
Ma meg elvileg megyünk bowlingozni páran, csak már megy a szenvedés, hogy ki jön, ki nem jön, de amúgy nekem végül is midnegy, a bowlingban valahogy mindig is király voltam. Valamiért az összes labdajáték az ellenségem, de ez igazából GOLYÓ, szóval nem is ugyanaz. Biztos azért megy jobban.



XDDDD

Zabkása <3

<3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése