2015. november 4., szerda

sweet november


Meg mindig olyan vele lenni, mint az ismerkedesünkkör volt. Meg mindig ugyanazt az erzest, azt a joleso izgatottsagot adja, mint akkor, de mar sok minden mast is, peldaul biztonsagot es sokfele becenevet, amikböl csak ugy arad a szeretet, mikor kiejti öket. Nem vagyunk meg együtt hosszu evek ota, bar mar az elejen is olyan volt mindkettönknek, mintha mar ezer eve ismernenk egymast. De akkor is, bennem erzelem ilyen erösen, ilyen sokaig soha senki irant nem maradt meg azelött.
Szoval remelem, ez azt jelenti, hogy igen, megtalaltam, ö lesz az igazi. Tudom, hogy ö is ebben remenykedik, es amint a körülmenyek lehetöve teszik, megkeri majd a kezem!*-* csudijooo<3

ungarische Küche in Deutschland

A munkatarsam, David kapott tölem meg anyatol sajtos-tejfölös langost, mert mondta nekem, hogy egyszer evett mar langost es hogy milyen isteni! Ennek is nagyon örült, befalta egyböl, es irta, hogy sosem evett meg ilyen jo "longosch"-t. :D
Anya nem sokat volt itt (ami nem baj, mert a nyaron meg sokat volt, teljesen megszoktam es mely letargiaba zuhantam, mikor elment), kedd hajnalban vitte el a telekocsi.
De ezalatt az egy nap alatt is, mikor bent volt velem a melohelyen, a pasiknak elcsavarta a fejet, ugy, hogy smemit nem csinalt, csak nyomkodta a tabletjet. Meg kerdezgetik, hogy hol van most, söt, allast is ajanlottak neki, nem szamit, hogy egy kukkot sem tud nemetül. Ha nekem ilyen könnyen ment volna! Na mindegy.
A hianyzo reszt a kasszaba nem tudtam betenni ebben a honapban sem, de a fönök megertö volt, mondta, hogy akkor a kövi honapban, kein problem. De azert 160 eurot berakok most szerintem es akkor decemberben csak ketszazat kell majd es az legalabb nem akkora veszes veszteseg.
Ja, amugy szabadsagot december 13-atol 27-ig kaptam, nyilvan nem igy terveztem volna, hanem ugy, hogy a szilvesztert otthon töltsem, de nem birok emiatt szomorkodni, mert nem is hittem volna, hogy kapok egyaltalan szabadsagot, föleg nem ket hetet! Szoval ettöl tisztara feldobodtam, nemsokara lathatok otthon MINDNEKIT, akit szeretek, Gyurival meg elleszünk itt ketten szilveszterkor.
Ja, es kari elött meg Zsoltika jönni szeretne ki hozzam Rekaval, amit szinten varok, nagyon de nagyon. Nekik egesz olcso a vonat, mert diakok, de azert hatalmas aggodalomra ad okot, hogy vagy haromszor-negyszer at kell majd szallniuk.
Ugy hianyzik az öcsem! A legjobban. :(
Meg en is neki, szokta mondani, meg nagynenim is emlegeti, hogy mennyire hianyol.
De mar csak kb. 40 nap es velük lehetek! <333333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése