2015. november 17., kedd

38 days until Christmas

Minel jobban varom, hogy elinduljunk vegre haza, annal lassabban telik az idö. Logikus, de akkor is meglepett, mert mosatnaban ugy repültek folyton a napok. De nem baj, ha ennek a hetnek vege, akkor mar vegül is csak harom het es indulunk haza. Abba meg bele se gondolok, hogy azok a napok milyen hamar el fognak szaladni. Pedig annyi mindent akarok csinalni!
Szeretnek:
  • ruhakat vasarolni
  • moziba menni a szerelmemmel
  • korizni menni
  • vasarozni menni (Becsbe, de Debrecen is megteszi, csak keeeelll kürtöskalacs meg mezeskalacsos fofrraltbor<3)
  • sok sütit sütni
  • bevasarolni mindenfele egeszseges lisztet meg ilyesmiket
  • szolizni sokat (Magyarorszagon iszonyat olcso a szoli!)
  • sok karacsonyi filmet nezni
  • activityzni a csaladdal
  • talizni Vivivel meg Fruzsival
  • elmenni bulizni
  • Levikevel lenni
  • Zsoltikaval meg rengeteget lenni!!!!!
  • sokat cicazni a kiscicammal, had szokjon engem, mielött hazahozom ide
  • bevasarolni a kiscicanak
  • sportcuccokat meg etrendkiegeszitöket venni
  • filmeket letölteni


    OO meg meg sok dolog, de most hirtelen ennyi jutott az eszembe. :D Erre eleg ket het? :OOO

CICAAAAAAAAM, nemsokara a karjaimban tarthatlak! <3

oreo rice, Gyuri azota mar vagy haromszor kert ilyet :D
Megvannak almaink parfümjei. Rohadt draga. Huszonegyezer Ft egy parfümert??? Na, de annal jobbat nem ereztem.:( A Mikulas hozza majd.*-*


Elmentem megnezni Gyuri edzeset, de rohadt hideg volt, szoval a kocsibol neztem egy literes coca cola tarsasagaban, amit meg is ittam es menthetetlenül kellett pisilnem, ugyhogy nekivagtam a full sötet erdönek. Semmit nem lattam, nem tudom, hova pisiltem. De megoldottam.

jatszik a kis cuki <3 de megcsinalta! :D


hat ezen meghaltam :D Emma a csirkek között....de az a fej :D

eleteeeem vagy maris *-*


szeretett csaladom <3 

kis vigyorim <3 Annyira jo neki az a haj. :D
Nagyon imadom es nagyon büszke vagyok ra! Sajnalom, hogy nem lehettem ott, meg utana azon a fergeteges balon sem :(
(pedig az en csaladom tud a legjobban bulizni!)
De ha hazamentem bepotoljuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése