2015. február 8., vasárnap

Tizennegyedik bejegyzés

Jó régen nem írtam már, pedig még időm is lett volna, mert állandóan lustiztam, csak pénteken mentem be suliba arra a kemény öt órára, de még azt is borzalmas hosszúnak éreztem. Anya meg azt hiszi, okos vagyok és kényszerített,hogy emeltezzek angolból, hát kíváncsi leszek...soha nem tanulok, mert mindig Gyurival akarok lenni meg vele is vagyok, állandóan nála alszok, ami nem egyenlő az alvással, szóval rohadtul kipihent sem vagyok.xD De nem bánom, mert ő a legjobb dolog a világon Imádom,amikor a jövőnket tervezzük együtt és tudom, hogy ő is imádja, mert ez megnyugtatja, hiszen így látja, hogy tényleg vele akarok maradni. Olyan nehezen hiszi el, hogy szeretem. Pedig ha tudná! Nem egyszerűen szeretem, hanem már el sem tudnám képzelni nélküle. Olyan, mint egy lelkitárs, a nézésünkből megértjük egymást és folyton ugyanarra gondolunk.
Pedig nem gondoltam, hogy ilyen létezik.
Voltunk tegnap este bálban Újfehértón, olyan volt, mint egy lagzi, vacsorával meg élőzenével. Mi nem táncoltunk, (elég gagyi volt a zene meg csak ilyen öregek táncoltak ott végig xd) de nem unatkoztunk, mert elhülyeskedtük az időt. Alig vártuk, hogy hazaérjünk, mert szokás szerint úgy de úgy megkívántuk egymást, hogy hagyjuk. Reménytelenek vagyunk, nincs mit tenni, a saját esküvőnkön is tuti lelépünk majd egy kis időre.xD
De amúgy nem volt rossz a bál, még pálinkáztam is, a tombola után pedig értünk jött az anyuja, mentünk haza és láttam egy csomó de csomó őzikét tiszta közelről*-*
Olyan rossz volt most eljönni tőle, de azért néha haza kell mennem átöltözni meg sulicuccot hozni meg ilyenek. Anyának eleinte rosszul esett vagy idegesitette, hogy sose vagyok már otthon, de mostanra egész jól megszokta.
Olyan jó csak úgy fetrengeni vele az ágyban, élvezni ahogy puszilgat egyfolytában, ölel magához, szorítja a labfejemet és el is mondja hogy: jajj, úgy imádom a lábadat..meg mindened!
És olyan jó felébredni, úgy, hogy kinyitom a szemem és ő rögtön rám mosolyog, és tudom, hogy már jóideje fent van és nézi, ahogy alszom. Tiszta furi, hogy csomószor én alszok tovább.xD





Ne hazudj, ne lopj, ne csalj, ne igyál.
Ám ha iszol, idd a kedvesed igaz szavait.
Ám ha lopsz, lopj csókot, édeset.
Ha hazudsz, hazudj kegyeset.
Ám ha csalsz, csalj mosolyt az arcára, és nem fogsz csalódni.


Otthoni csodááák :P

 azért a somlói torta se volt semmi!

smink nélkül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése